چهارشنبه 11 مهر 1403

هر واکنشی از سوی رژیم صهیونیستی موج های ویرانگری برایش به همراه دارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
هر واکنشی از سوی رژیم صهیونیستی موج های ویرانگری برایش به همراه دارد

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با شبکه خبر درباره عملیات نظامی ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی بیان کرد: عملیات امشب یک مرحله از عملیات نیرو‌های مسلح ما بود تا اهداف نظام اسلامی و جبهه مقاومت را به طور کامل و جامع پوشش بدهد. ما در همان روز‌های اولیه ترور میهمان عزیمان شهید اسماعیل هنیه عرض کردیم که انتقام سخت و دردناک را خواهیم گرفت لکن زمان و مکان به عهده‌ی ماست و ما براساس یک رویکرد کاملاً هوشمندانه و غافل‌گیرکننده عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: امشب پاسداران انقلاب و نیرو‌های مسلح ما به وعده‌ای که به ملت عزیز دادند عمل کردند البته لازم است یادآوری کنم این موج اولیه عملیات سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح ماست وبدون شک اگر رژیم صهیونیستی دچار خطای محاسباتی شود و اقدامی را انجام بدهد که در کشور ما به امنیت ما خدشه وارد بشود اقدامات بعدی و مراحل بعدی و موج‌های بعدی بسیار ویران کننده‌تر و عذاب‌آور‌تر خواهد بود.

عزیزی افزود: بدون شک این آمادگی در نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران و نیرو‌های هوافضای قهرمان ما وجود دارد که هر اقدامی را قاطعانه پاسخ دهند. امیدواریم رژیم صهیونیستی از این اقدام درس گرفته باشد و دست به یک اقدام اشتباه نزند؛ البته برآورد‌های ما این است که رژیم امکان اقدام علیه ما را ندارد. ظرفیت‌های بسیاری در ایران و محور مقاومت وجود دارد که قطعا اگر لازم باشد همه ظرفیت‌ها مورد اقدام قرار بگیرد مراحل بعدی علیه این باند جنایتکار کلید خواهد خودرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: امشب مراکز نظامی و اماکن نیرو‌های مزدور رژیم مورد هدف قرار گرفتند، اما خطای راهبردی ممکن است منجر به این شود که حتی موقعیت‌های غیر نظامی نیز مورد اصابت قرار بگیرد.