سه‌شنبه 24 مهر 1403

هزار بسته مواد غذایی دانشگاه ایلام بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هزار بسته مواد غذایی دانشگاه ایلام بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه ایلام گفت: یک هزار بسته مواد غذایی از سوی دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه بین آسییب‌دیدگان کرونا ایلام توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، محمد علی‌اکبری اظهار داشت: جامعه دانشگاهی با توجه به شرایط مختلف، در روند حوادث و تحولات جامعه فعال است و در این راستا سال گذشته اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ایلام، کمک‌های قابل توجهی به مردم سیل‌زده استان (بخش ماژین) همچنین استان سیستان و بلوچستان داشتند و امسال نیز با پویش امید و همدلی در سطح استان همراهی مسوولانه‌ای داشته‌اند.

وی با اشاره به مشکلات و پیامدهای کرونا در جهان و کشور افزود: مجموعه دانشگاهی با ارائه ایده‌های کاربردی در قالب واحد استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه همچنین تولید محلول ضدعفونی بر پایه الکل با ظرفیت روزانه بین 500 تا یک هزار لیتر، همراهی خوب و مناسبی با مردم استان برای مقابله با این مهمان ناخوانده داشت.

علی اکبری ضمن قدردانی از فعالیت دانشجویان برای برگزای همایش نیکوکاری احسان در سطح دانشگاه ایلام، گفت: دانشجویان دانشگاه ایلام در قالب رسالت اجتماعی و با موقعیت‌سنجی، رایزنی و پی‌گیری‌های مستمر موفق به فراهم کردن یک هزار بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته سه میلیون ریال برای کمک به محرومان استان شدند.

رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد: فعالیت‌اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در انجام این حرکت‌های خداپسندانه، ریشه در باورهای اصیل اسلامی و فرهنگ ناب و بومی ایلامی در نوع‌دوستی، نیکوکاری، از خودگذشتگی، احسان و کمک به همنوعان دارد، که شایسته قدردانی است.

دانشگاه ایلام با 6 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و 200 عضو هیات علمی، 32 گروه آموزشی دارد و در سال 1370 در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

استان ایلام در مجموع 36 دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که 26 هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

*س_برچسب‌ها_س*