سه‌شنبه 17 مهر 1403

هشت هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان شیروان توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هشت هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان شیروان توزیع شد

بجنورد - ایرنا - فرمانده سپاه شیروان گفت: هشت هزار و 500 بسته معیشتی نیمه نخست امسال و در 2 مرحله بین افراد محروم و نیازمند این شهرستان خراسان شمالی توزیع شد.

سرهنگ عباسعلی ریحانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته ها شامل مواد غذایی برنج، رب، ماکارونی، حبوبات، سویا و مرغ بود که ارزش هر بسته آن سه میلیون و 500 ریال بود.

وی گفت: همچنین 110 هزار پرس غذای گرم در بین ساکنان مناطق آسیب پذیر و حواشی شهر توزیع شد که این کمک ها توسط حوزه های بسیج، پایگاه های خیرین، اصناف، نیروهای جهادی و دفتر امام جمعه انجام شد.

ریحانی افزود: با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس 900 بسته نوشت افزار هم که هر بسته آن یک میلیون ریال ارزش داشت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

فرمانده سپاه شیروان گفت: در کنار کمک های صورت گرفته مزبور، 18 هزار بسته اقلام بهداشتی شامل مایع ضدعفونی کننده، الکل و ماسک بین 18 هزار خانوار روستایی این شهرستان توزیع شد.

ریحانی افزود: با توجه به شناسایی خانواده های محروم و افراد نیازمند و خسارت های ناشی از کرونا که بسیاری شغل خود را از دست داده اند این کمک های مردمی و خیرین همچنان ادامه دارد و در مراحل بعدی اطلاع رسانی و توزیع خواهد شد.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

استان خراسان شمالی از مردادماه امسال در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*