پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

هشدار به مقامات ایرانی درباره موبایل‌هایشان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
هشدار به مقامات ایرانی درباره موبایل‌هایشان

محسن رفیق‌دوست، اولین وزیر سپاه ایران خبر داده که به خیلی از مسئولان گفتند که موبایل را از خودتان دور نگه دارید، موبایل را به جایی بدهید که آن را آزمایش کنند و به شما بدهند. محسن رفیق‌دوست، اولین وزیر سپاه ایران خبر داده که به خیلی از مسئولان گفتند که موبایل را از خودتان دور نگه دارید، موبایل را به جایی بدهید که آن را آزمایش کنند و به شما بدهند. خلاصه گفت وگوی رفیق دوست با خبرانلاین...

محسن رفیق‌دوست، اولین وزیر سپاه ایران خبر داده که به خیلی از مسئولان گفتند که موبایل را از خودتان دور نگه دارید، موبایل را به جایی بدهید که آن را آزمایش کنند و به شما بدهند.

خلاصه گفت وگوی رفیق دوست با خبرانلاین را بخوانید

بعد از ترور شهید هنیه گروه‌هایی زیادی در اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات روی این موضوع کار می‌کنند، به طور مثال به آقای نصرالله اطلاع شد و در ایران نیز به خیلی از مسئولان گفتند که موبایل را از خودتان دور نگه دارید، موبایل را به جایی بدهید که آن را آزمایش کنند و به شما بدهند.

سید حسن نصرالله چند ماه پیش دستور داد که بچه‌های حزب الله موبایل در دستشان نباشد. این اقدام جدیدی بود که باید روی آن کار شود تا اتفاق دیگری نی‌افتد.

انتقام ایران از اسرائیل قطعا در همین روزها انجام خواهد شد.

آقای پزشکیان آدم خوبی است و با سوادترین رئیس جمهور در تاریخ جهان است. من خاطره خوبی از ایشان هنگامی که رئیس بنیاد بودم دارم و واقعا مردم دوست، ساده زیست و متدین واقعی است.

من طرفدار این هستم که وفاق ملی حتما انجام شود، همیشه هم زمانی که به شدت من را اصولگرا می‌دانستند، معتقد بودم که 2 دسته اصلاح‌طلب داریم. اصلاح‌طلب ولایتی و اصلاح‌طلب برانداز. اصلاح‌طلب ولایتی با اصولگرا هیچ تفاوتی ندارد فقط در مشی اداره کشور نظرات دیگری دارد. یک تعدادی هستند که خود را اصلاح‌طلب می‌دانند اما با اساس انقلاب مخالف هستند، ما با آنان مخالفیم.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

هشدار به مقامات ایرانی درباره موبایل‌هایشان 2