دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

هشدار روسیه به آمریکا / پسکوف: کمک‌های نظامی وضعیت را به نفع کی‌یف تغییر نخواهد داد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
هشدار روسیه به آمریکا / پسکوف: کمک‌های نظامی وضعیت را به نفع کی‌یف تغییر نخواهد داد

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به تصویب بسته جدید کمک آمریکا به اوکراین در کنگره ایالات متحده، گفت: تحویل بیشتر سخت افزارهای نظامی آمریکا وضعیت در میدان جنگ را به نفع کی‌یف تغییر نمی‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دیمیتری پسکوف روز چهارشنبه اظهار داشت: وضعیت در میدان جنگ خیلی واضح و روشن است. ما پیش از این نیز بارها تاکید کردیم که همه این سلاح‌های جدید که احتمال می رود هم اکنون نیز در اوکراین وجود دارند، روند خط مقدم را تغییر نخواهد داد.

سخنگوی کاخ کرملین خاطرنشان کرد که یک سال پیش مخالفان به همه می‌گفتند منتظر لحظه‌ای هستند که روسیه در میدان نبرد شکست بخورد.

خبر مرتبط حمایت بایدن از زلنسکی / واشنگتن در حال آماده‌سازی بسته کمکی جدید برای کی‌یف

اقتصادنیوز: رویترز خبر داد دولت بایدن درحال آماده‌سازی بسته‌ای یک میلیارد دلاری برای به کی‌یف است.

وی گفت: «با هر میلیارد دلاری که ایالات متحده برای ارسال سلاح به اوکراین خرج کرده است، همه جهانیان منتظر شکست روسیه بودند ولی سپس در مورد فروپاشی قریب الوقوع رژیم اوکراین شروع به عزاداری کردند».

پسکوف گفت: حالا وضعیت به گونه‌ای است که با هر میلیارد دلاری که آمریکا برای ارسال سلاح به اوکراین خرج می‌کند، همه درباره جلوگیری از سقوط کی‌یف صحبت (دعا) می‌کنند.

خبر مرتبط درخواست سوئد برای تصویب بسته چهاردهم تحریم‌ها علیه روسیه

وزیر خارجه سوئد با اشاره از درخواست برای تصویب بسته چهاردهم تحریم‌ها برای روسیه خبر داد.

چند روز پس از تصویب بسته حمایتی 95 میلیارد دلاری برای اوکراین، اسرائیل و تایوان در مجلس نمایندگان آمریکا، مجلس سنا نیز این بسته را به تصویب رساند.

مجلس سنای آمریکا روز گذشته، بسته کمک 95 میلیارد دلاری حمایت از اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کرد. این بسته هفته گذشته پس از ماه‌ها تاخیر و اختلاف به تصویب مجلس نمایندگان رسید.

اکنون پس از تصویب این بسته در سنا، جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا نیز این قانون را امروز چهارشنبه امضا خواهد کرد.

این بسته شامل نزدیک به 61 میلیارد دلار کمک به اوکراین، بیش از 26 میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی و هشت میلیارد دلار برای منطقه هند و اقیانوسیه است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
هشدار روسیه به آمریکا / پسکوف: کمک‌های نظامی وضعیت را به نفع کی‌یف تغییر نخواهد داد 2
هشدار روسیه به آمریکا / پسکوف: کمک‌های نظامی وضعیت را به نفع کی‌یف تغییر نخواهد داد 3