شنبه 29 اردیبهشت 1403

هشدار صریح رهبر انقلاب به سران اسرائیل درباره یک محاسبه غلط

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
هشدار صریح رهبر انقلاب به سران اسرائیل درباره یک محاسبه غلط

رهبر انقلاب تاکید کردند: عزم جوانان شجاع فلسطینی، عزم از جان‌گذشتگان فلسطینی با این جنایت ها استوارتر می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رهبر انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام حضور یافتند.

آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنان خود در دانشگاه افسری امام علی علیه الاسلام درباره عملیات حماس علیه اسرائیل فرمودند: مظلوم‌نمایی را رژیم اشغالگر بهانه قرار داده است برای اینکه بتواند باز به ظلم مضاعف خودش ادامه بدهد. حمله به غزه، حمله به خانه‌های مردم، حمله به غیرنظامیان، قتل‌عام و کشتار دستجمعی مردم غزه. این مظلوم‌نمایی دستاویزی است برای اینکه باز بتواند این جنایت را چند برابر کند. با مظلوم‌نمایی میخواهد این جنایات خودش را توجیه کند. این هم یک محاسبه‌ی غلط است. بدانند سران و تصمیم‌گیران رژیم غاصب و حمایت‌کنندگانشان که همین کار بلای بزرگتری بر سر آنها خواهد آورد. بدانند واکنش این ظلمها سیلی سنگین‌تری بر رخسار زشت آنهاست.

بیانات مهم رهبر انقلاب درباره حمله حماس به اسرائیل

احترام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه به رهبر انقلاب + تصاویر

ایشان تاکید کردند: عزم جوانان شجاع فلسطینی، عزم از جان‌گذشتگان فلسطینی با این جنایتها استوارتر می شود. گذشت آن روزی که کسانی می‌آمدند بلکه بتوانند با زبان، با نشست و برخاست با ظالم برای خودشان در فلسطین یک موقعیتی ایجاد کنند. آن زمان دیگر گذشت. امروز فلسطینی‌ها بیدارند، جوانها بیدارند، طراحان فلسطینی با مهارت کامل مشغول کارند. این محاسبه‌ی دشمن هم بنابراین غلط است که خیال میکند مظلوم‌نمایی بکند تا بتواند حمله‌ی جنایتکارانه‌ی خودش را ادامه بدهد.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1823252