شنبه 31 شهریور 1403

هشدار هواشناسی به این استان‌ها؛ رگبار شدید در راه است

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
هشدار هواشناسی به این استان‌ها؛ رگبار شدید در راه است

سازمان هواشناسی از اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای شرق خراسان شمالی، اردبیل و استان هایی مانند تهران، البرز، مازندران، نیمه شرقی آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی خبر داد و گفت: رگبار شدید منجر به جاری شدن روان آب‌ها و طغیان رودخانه‌ها می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ فریبا گودرزی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای روز جمعه اول تیرماه اظهار کرد: برای چند روز آینده در نوار شمالی...

سازمان هواشناسی از اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای شرق خراسان شمالی، اردبیل و استان هایی مانند تهران، البرز، مازندران، نیمه شرقی آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی خبر داد و گفت: رگبار شدید منجر به جاری شدن روان آب‌ها و طغیان رودخانه‌ها می‌شود.

به گزارش عرشه آنلاین؛ فریبا گودرزی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای روز جمعه اول تیرماه اظهار کرد: برای چند روز آینده در نوار شمالی کشور نوسانات دمایی ادامه دارد. ضمن اینکه امروز در مناطقی از از ارتفاعات البرز واقع در مازندران، ارتفاعات البرز، تهران و غرب سمنان و همین‌طور برای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بیشتر برای ساعات بعد از ظهر و اوایل شب گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شدت بارش ها در حد هشدار نارنجی است و در شرق خراسان شمالی، اردبیل و استان هایی مانند تهران، البرز، مازندران، نیمه شرقی آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی رگبار شدید منجر جاری شدن روان آب ها و طغیان رودخانه ها می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: این بارش ها تا اوایل هفته آتی ادامه دارد و ضمن اینکه تا بعد از بارش ها در اواخر هفته آینده در زابل و شرق خراسان جنوبی و همینطور بخش هایی از مرکز و دامنه البرز جنوبی گرد و خاک و کاهش دید ادامه دارد.

گودرزی افزود: تهران امشب با وزش باد و گرد و خاک و رگبار پراکنده باران همراه است و بیشینه دما 5 درجه بالای صفر می‌رسد.

منبع: ایرنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

هشدار هواشناسی به این استان‌ها؛ رگبار شدید در راه است 2