دوشنبه 9 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار هواشناسی در سه استان کشور، از آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی در 3 استان کشور، از آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به کاهش شدید دما، طوفان‌های 120روزه، وزش باد شدید، بارش باران‌های سیل‌آسا، سیلابی شدن رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی گسترده و برخورد صاعقه به شهروندان هشدار داد.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به هشدار هواشناسی در 3 استان کشور، از آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: چند روز آینده در مناطقی از شرق، جنوب شرق، غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید خواهد بود و احتمال خیزش گردوخاک هم وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شدت وزش باد سقف یک استادیوم را کند.

وب‌گاه عصر ایران

بر ااساس هشدار هواشناسی علاوه بر این چهارشنبه در مرکز خلیج فارس نیز ارتفاع امواج به 2 متر و مناطق شمالی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز در جنوب کشور به حداکثر 1.5 متر می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت جاده چالوس را تشریح کرد و گفت: عملیات تخلیه گل و لای و برداشت سنگ ها درحال انجام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور چند هشدار، از طوفان خیلی شدید، بارش باران‌های سیل‌آسا سیلابی شدن رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی گسترده، برخورد صاعقه و اختلال در سفرهای بین‌شهری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در 3 روز آینده در پاره‌ای از مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید خواهیم داشت‌.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طی 24 ساعت گذشته امیدیه با 46.6 و ایذه با 20.5 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداقل دمای اهواز 32.1 و حداکثر 46.2 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و آبگرفتگی معابر در14 استان کشور هشدار زرد صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته با تداوم روند افزایشی دما، دمای هوا در هفت شهرستان این استان به فراتر از 40 درجه سانتیگراد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی تهران اعلام کرد: از روز دوشنبه 22 خرداد افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی تهران برای کاهش آسیب‌ها و مخاطرات ناشی از شرایط جوی، اجتناب از هرگونه تردد و توقف در حاشیه و بستر رودخانه‌ها، احتیاط در سفرهای درون و برون‌شهری را توصیه می کند