دوشنبه 9 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه فرارو

بر اساس توصیه سازمان هواشناسی احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان کهن‌سال و عدم سم یا محلول پاشی باغات و مزارع، بویژه در بعدازظهر و استفاده از قیم برای نهال‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید ناپایداری‌های محلی در 13 استان و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها و وقوع صاعقه خبر داد و احتیاط در سفرهای بین شهری را توصیه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت برای بیشتر نقاط کشور تا روز جمعه (19 خردادماه) خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست سازمان امداد و نجات، با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی سازمان هواشناسی کشور خبر از کاهش کیفیت هوا داده است. برای اطلاع از جزئیات خبر کاهش کیفیت هوا در ادامه باما همراه باشید.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان امداد و نجات، با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در 11 استان، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی کشور با اشاره به احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در برخی استان‌ها نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در پروازها هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در پروازها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تداوم فعالیت سامانه بارشی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ طی روز‌های جمعه تا شنبه (12 تا 13 خرداد) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی مازندران با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران و البرز خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد، وضعیت جوی این استان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

یمه غربی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان به ویژه شهرستانهای کرمان، ارزوئیه، بافت، بردسیر، بم، رابر، راین، ریگان، شهربابک، فاریاب، قلعه گنج، کوهبنان، لاله زار، ماهان و منوجان از مناطق تحت تاثیر این سامانه جوی خواهند بود و آبگرفتگی برخی معابر، احتمال جاری شدن رواناب، برخورد صاعقه و وقوع سیلاب های محلی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد شدید تا خیلی شدید و وقوع توفان گرد و خاک در سطح استان و کاهش کیفیت هوا هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا در شمال غرب کشور و دامنه های البرز و زاگرس، رگبار باران، وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.