دوشنبه 9 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای آینده در استان های قم، قزوین، تهران و البرز شاهد رگبار باران و تندبادهای لحظه‌ای خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فرماندار فیروزکوه از انسداد محور فیروزکوه به سمنان خبر داد و گفت: سیلاب در حال حرکت به سمت شهر فیروزکوه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور چند اطلاعیه، نسبت به وقوع باران‌های سیل‌آسا، طوفان و طغیان رودخانه‌ها و سقوط سنگ به شهروندان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی درخصوص تشدید ناپایداری محلی و رشد ابرهای همرفتی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب از رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، خیزش گردوخاک در نقاط مستعد و تگرگ خبر داد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان تهران، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و تگرگ در نقاط مستعد از بعدازظهر چهارشنبه تا روز جمعه در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد باقر خلفی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری، از هرگونه توقف در حاشیه رودخانه ها پرهیز شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هواشناسی از وضعیت جوی نارنجی در استان‌های تهران، قم، البرز و 11 استان دیگر خبر داد و اعلام کرد: باد و باران در ساعت عصر امروز در این استان‌ها شدت می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری شدن روان آب و وقوع سیلاب های محلی از عصر امروز سه‌شنبه تا صبح روز جمعه هفته جاری در مناطق مختلف این استان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال صاعقه در بیشتر استان‌ها هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال صاعقه در بیشتر استان‌ها و طوفانی شدن سواحل چابهار هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی تهران درباره وقوع طوفان، رگبار و وزش باد شدید از 15 تا 17 خرداد ماه به شهروندان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران هشدار داد شهروندان این استان از هرگونه تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور و کاهش دما در نوار شمالی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمودی، با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی، گفت: سازمان هواشناسی، امروز یک‌شنبه چهاردهم خردادماه، به خصوص در ساعات بعدازظهر تا شب، در مناطق و ارتفاعات مرکزی و جنوبی و جنوب غربی کرمان، شمال هرمزگان، ارتفاعات شرق هرمزگان، ارتفاعات و دامنه جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمال سمنان و جنوب فارس، بارش شدید و رگباری باران و وزش باد و گردوغبار پیش‌بینی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز