دوشنبه 9 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

صداو سیما نوشت: سازمان هواشناسی امروز برای خراسان شمالی هشدار قرمز و برای ارتفاعات شمال شرق تهران، گلستان، نیمه شمالی خراسان رضوی، نیمه شمالی سمنان و ارتفاعات کرمان هشدار نارنجی صادر کرده است. (تصاویر آرشیوی است.)

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ریزش سنگ در محور کندوان، گفت: در مجموع 8 خودرو در این حادثه دچار خسارت شدند و این حادثه یک فوتی و یک مصدوم در برداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با هشدار رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره بارش باران و احتمال وقوع سیلاب در برخی استان‌ها، تصاویری از تغییر ناگهانی وضعیت جوی در چند نقطه ایران منتشر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، گفت: با توجه به هشدار هواشناسی درباره وقوع توفان در تهران همه عوامل خدمات شهری در آماده باش کامل هستند.

خبرگزاری مهر

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به توفان عصر امروز گفت: با توجه به هشدار هواشناسی همه عوامل خدمات شهری در آماده باش کامل هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز (پنجشنبه) در شمال شرق استان تهران و استان سمنان به دلیل بارش‌های رگباری شدید و احتمال وقوع سیل گفت: امدادگران هلال‌احمر در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور امروز پنجشنبه (18 خرداد 1402) با صدور هشدار سطح قرمز نسبت به بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی در شرق استان تهران و ارتفاعات غربی استان سمنان هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

براساس هشدار هواشناسی امروز - 18 خردادماه - با احتمال رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ و وزش باد شدید در شمال شرق استان تهران و ارتفاعات غربی استان سمنان، هلال‌احمر در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمد.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی در تهران و سمنان مبنی بر بارش‌های رگباری شدید و احتمال وقوع سیل گفت: امدادگران به حالت آماده باش درآمدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی تهران چندین وضعیت هشدار در خصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی، سیل و طوفان صادر کرد و به شهروندان هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی سرپرست سازمان امدادونجات این جمعیت گفت: براساس هشدار هواشناسی، امروز پنج‌شنبه، 18 خردادماه با احتمال رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ و وزش باد شدید در شمال شرق استان تهران و ارتفاعات غربی استان سمنان، هلال‌احمر در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمد. وی با اشاره به اینکه براساس هشدار هواشناسی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز 18 خرداد در تهران و سمنان مبنی بر بارش‌های رگباری شدید و احتمال وقوع سیل صادر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز 18 خرداد در تهران و سمنان مبنی بر بارش‌های رگباری شدید و احتمال وقوع سیل، هلال احمر به حالت آماده باش درآمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار قرمز سازمان هواشناسی در کشور برای 22 استان صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی ایران با صدور چندین اطلاعیه، نسب به وقوع سیل، طوفان شدید، رانش زمین و سایر مخاطرات جوی به شهروندان هشدار جدی داد.