دوشنبه 9 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از وضعیت نارنجی هوا، افزایش غبار محلی، وزش باد و شکستن درختان در روز چهارشنبه دهم خرداد ماه، هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیریت بحران استان تهران از احتمال بارش باران و وزش باد شدید و گردو خاک در استان تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد شدید تا خیلی شدید و وقوع توفان گرد و خاک در سطح استان و کاهش کیفیت هوا هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 10 استان کشور هشدار صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 10 استان هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندین هشدار نسبت به وقوع سیل، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها، طوفان و ورزش باد شدید در آخر هفته برای شهروندان صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی ایران با صدور چند اطلاعیه، نسبت به ورود سامانه بارشی جدید، وزش بادهای شدید، طوفان و خیزش گردوغبار در کشور به شهروندان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی اصفهان نسبت به وزش باد نسبتا شدید تا شدید و وقوع تندباد لحظه‌ای در نیمه شرقی و شمالی استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تهیه شده و کارنامه داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایده سنتی آسانسور فضایی شامل کابلی است که در سطح زمین محکم شده و فراتر از مدار ژئوسنکرون، در فاصله تقریباً 42000 کیلومتری (26098 مایلی) بالای زمین امتداد دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حامد یزدی مهر با اشاره به هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت دو سامانه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نهم و دهم خرداد ماه گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته ازسوی کارشناسان هواشناسی باید منتظر رگبار باران و رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ و وزش باد شدید موقت باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های عددی نشان می‌دهد از امروز (دوشنبه) تا فردا روند افزایش دما و از روز چهارشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران به ساکنان نیمه شمالی استان تهران به ویژه ارتفاعات توصیه کرد که بر اساس هشدار هواشناسی به هنگام فعالیت سامانه بارشی از تردد غیرضروری در جاده‌ها پرهیز کنند و در حین تردد نیز احتیاط لازم را داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت دو سامانه بارشی و باد شدید در تهران هشدارهایی را به مردم ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس هشدار هواشناسی به هنگام فعالیت سامانه بارشی از تردد غیرضروری در جاده‌ها پرهیز کنند و در حین تردد نیز احتیاط لازم را داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران اعلام کرد: برای سه ماه آینده دمای هوای «یک تا 1.5» درجه بیش از نرمال و بارندگی‌ها در خوشبینانه‌ترین‌حالت در حدنرمال پیش‌بینی می‌شود.