دوشنبه 9 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با ارائه گزارشی از وضعیت ارتفاعات و کوهستان‌های کشور اظهار کرد: به دلیل وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال صاعقه و تگرگ در ارتفاعات، کوهنوردی مخاطره آمیز است بنابراین از صعود به ارتفاعات بپرهیزید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا توصیه کرد: به‌سبب وزش باد شدید به‌ویژه در ارتفاعات شمال‌غرب، البرز غربی و مرکزی، احتمال سقوط و پرتاب شدت از قله‌ها و خط الراس‌های مرتفع وجود دارد بنابراین تمهیدات لازم اتخاذ و تجهیزات مناسب جهت کاهش مخاطره و مکان مناسب برای کمپینگ انتخاب شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق، احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در اغلب استان‌های کشور و هچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 10 استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق، احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در غالب استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 10 استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی‌بر احتمال وقوع باران و رعد و برق در ارتفاعات استان تهران و جاری شدن رواناب گفت: توصیه مدیریت بحران به همه مردم عزیز و پایتخت نشینان این است که آخر هفته از اسکان در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: پنجشنبه و جمعه در نواحی شمال غرب و غرب کشور بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌ِشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع باران و رعد و برق در ارتفاعات و جاری شدن رواناب گفت: پایتخت نشینان آخر هفته کنار رودخانه‌ها اسکان نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی ایران با صدور چند هشدار نسبت به ورود یک پدیده خطرناک هوایی، سیل و طوفان و سایر مخاطرات جوی، به شهروندان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌بینی جدیدترین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در بخش‌هایی از شمال غرب، شمال شرق، ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس افزایش ابر و بارش خفیف باران روی می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش باران،‌رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا یکشنبه آینده در برخی مناطق از افزایش دما در نیمه جنوبی کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان شمالی، گیلان، مازندران، گلستان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش باران پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه‌جنوبی استان تهران خیزش گردوخاک مورد انتظار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی ایران ب صدور چند اطلاعیه، نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی جدید، بارش باران‌های سیل‌آسا و سیل به شهروندان هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای استان‌های ساحلی در جنوب کشور از فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق تا شنبه هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق واقع در شمال غرب، ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، یزد، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. فردا در اکثر مناطق کشور جو پایداری حاکم است و فقط در ساعات...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای استان‌های ساحلی در جنوب کشور از فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق تا شنبه هفته آینده خبر داد.