چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی گفت: فردا شاهد کاهش دمای هوا و بارش های پراکنده باران در نواحی غربی و جنوبی کشور خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به وزش باد و بارندگی به کشاورزان، باغداران و گلخانه داران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زردرنگ از وزش باد شدید و فعالیت سامانه بارشی از ظهر یکشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه (15 تا 17 آبان) خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زردرنگ از وزش باد شدید و فعالیت سامانه بارشی از ظهر یکشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه (15 تا 17 آبان) خبرداد.

وب‌گاه 55 آنلاین

هشدار هواشناسی نسبت به بارش باران در این استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از نفوذ سامانه بارشی، بارش باران، رعدوبرق، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف، وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی به 28 استان و وزش باد موقت و خیزش گرد و خاک در در نقاط مختلف کشور تا چهارشنبه (18 آبان‌ماه) هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از نفوذ سامانه بارشی، بارش باران، رعدوبرق، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف، وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اعلام هشدار سطح زرد در خصوص نفوذ سامانه بارشی و افزایش گرادیان فشاری هشدار داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش 6 تا 9 درجه‌ای هوا طی دو روز آینده در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال شرق کشور خبر داد و برای برخی استان‌ها بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز شنبه 14 آبان با گذر موج تراز میانی جو از شمال‌شرق کشور در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و ارتفاعات شرقی البرز همچنین در ارتفاعات هرمزگان، کرمان و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد و بارش پراکنده داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و گلخانه داران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی رانندگان و مسافران حتما پیش از عزیمت به جاده ها از آخرین وضعیت آب وهوایی و ترافیکی مطلع باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از بارش باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شنبه با گذر موج تراز میانی جو از شمالی شرق کشور در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و ارتفاعات شرقی البرز و ارتفاعات استان‌های هرمزگان، کرمان و شمالی سیستان و بلوچستان وزش باد و بارش روی می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از وضعیت خیابان های شیراز بعد از بارندگی شدید دیشب منتشر شده است.