چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق در بیشتر استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین‌لرزهای به بزرگی 3.9 در مقیاس ریشتر نیکشهر استان سیستان و بلوچستان را تکان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی استان خوزستان با صدور هشدار نارنجی از بالا رفتن ضرایب ناپایداری و احتمال تشکیل گرد و خاک همرفتی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل بیمه سلامت استان تهران از شروع اجرای طرح دارو رسان خبر داد و گفت: بدون تردید این طرح در جهت رفاه حال بیمه شدگان اجرا شده و مراجعه بیماران به داروخانه ها به شدت کاهش پیدا می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه البرز با اشاره به بارش شدید باران در راه‌های این استان گفت: رانندگان باید با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی طولی حرکت کنند تا سبب ایجاد حوادث احتمالی رانندگی نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: باد شدید، کاهش دما و بارش باران در تهران همزمان با اعلام هشدار زرد از سوی مدیر کل مدیریت بحران استان تهران دقایقی پیش آغازشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: با توجه به سامانه بارشی اخیر، لغزندگی جاده‌ها، احتمال ریزش کوه واحتمال آبگرفتگی معابر پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در استان‌های ایلام، کردستان کرمانشاه لرستان شمال خوزستان، سمنان، مرکزی، قم، غرب اصفهان، جنوب آذربایجان غربی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان - قزوین، البرز و تهران و برخی نقاط سمنان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد در مناطق مستند خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

وب‌گاه 55 آنلاین

بارش‌ها امروز در خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی به شکل پراکنده ادامه می‌یابد.

وب‌گاه 55 آنلاین

همچنین شهرستان سراب با بارش 3/2 میلی متری باران، در بین شهر های استان آذربایجان شرقی بیشترین بارش را در طی روز های گذشته به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کلیه کلاس‌های درس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در هفته جاری مجازی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی از احتمال بارش برف در 24 ساعت آینده در برخی از ارتفاعات استان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی کشور نسبت به رگبار و رعد و برق در 26 استان و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در 19 استان هشدار داد.

خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی وضعیت هوای ایران را اعلام کرد و از بارش برف و باران در برخی از نقاط کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف 5 روز در برخی مناطق کشور خبر داد و برای استان‌های ساحلی دریای خزر هشدار سطح نارنجی صادر کرد.