چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استان اصفهان شب گذشته شاهد بارش برف بود که در ویدئوی زیر مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس هشدارهای هواشناسی، میزان بارش‌ها بین 40 تا 80 میلی متر پیش‌بینی شده است که با توجه به مدت زمان کم آن، احتمال وقوع سیل در مناطق اعلام شده وجود خواهد داشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، احتمال بارش تگرگ در دامنه‌های زاگرس وجود دارد و در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش برف همچنین وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درست در همان شبی که طارمی دروازه اتلتیکو را باز کرد و خوشحالی زائدالوصف خودش را نشان داد، بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور در جریان پیروزی 6بر2 مقابل پاراگوئه در مسابقات بین قاره‌ای خوشحالی نکردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران همراه با رعدوبرق در مناطق مستعد تگرگ، در ارتفاعات احتمال بارش برف، وزش باد شدید موقت در نقاط مستعد خیزش گردوخاک و کاهش محسوس دما خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی نسبت به باران شدید در هفت استان و خسارت‌های ناشی از آن هشدار داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران، برف و تگرگ طی امروز تا یکشنبه آینده در برخی مناطق و باران شدید در 7 استان و خسارت‌های ناشی از آن هشدار داد.

خبرگزاری دانا

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با صدور هشدار هواشناسی سطح زرد از دیروز، ضمن ابلاغ دریا بست به اداره کل بنادر و دریانوردی، شیلات و دریابانی استان، هر گونه تردد دریایی در خلیج فارس در روزهای پایان هفته ممنوع شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی، به حالت آماده باش در آمدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، نیروهای جمعیت هلال احمر در سراسر کشور به حالت آماده باش در آمدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گرد و خاک شدید امروز در اهواز، مدارس و دانشگاهها را به تعطیلی کشاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز سه شنبه در استان‌های لرستان، شمال خوزستان، گلستان و جنوب مرکزی احتمال وقوع طوفان و بارش شدید باران وجود دارد و شهروندان باید از حضور در مناطق کوهستانی و مجاور با محیط‌های آبی پرهیز کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران این سازمان در پی احتمال وزش شدید باد و بارش باران در 10 استان کشور خبر داد.