چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با انتشار هشدار سطح نارنجی هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما خبر داد و زمان آغاز این سامانه را بعد از ظهر روز جمعه 29 مهرماه اعلام کرد که تا پایان روز یکشنبه اول آبان ماه ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هشدار هواشناسی سازمان هواشناسی با انتشار هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما خبر داد و بر پرهیز از اسکان درحاشیه مسیل‌ها و فعالیت‌های کوه‌نوردی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هشدار هواشناسی سازمان هواشناسی با انتشار هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما خبر داد و بر پرهیز از اسکان درحاشیه مسیل‌ها و فعالیت‌های کوه‌نوردی تاکید کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح آخرین پیش بینی های هواشناسی از ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی فردا (29 مهر) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و کاهش محسوس دما در 13 استان وافزایش ارتفاع موج تا 3.5 متر در دریای خزر هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر چند امروز و فردا صبح در کوهستان‌های گیلان باد گرم می‌وزد، اما از ظهر فردا به تدریج با ورود یک سامانه بارشی و خنک آسمان گیلان ابری و بارانی می‌شود و در برخی ساعات رگبار باران شدید پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از روز شنبه (30 مهر ماه) دمای هوای تهران به‌تدریج کاهش خواهد یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همچنین به تدریج با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، ابرناکی و بارش باران در سواحل دریای خزر نیز همراه با کاهش دما شروع می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزهای جمعه و شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز بارندگی ها همراه با رعد و برق و وزش باد شدید آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

پنجشنبه افزایش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیش‌بینی شده است. روزهای جمعه و شنبه هفته آینده در استان‌های واقع در شمال‌غرب، ارتفاعات البرز و سواحل شمالی بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و کاهش دما روی می‌دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ترافیک در محور شهریار - تهران در محدوده شهرقدس نیز پرحجم اما روان گزارش شده است، اظهارکرد: در دیگر محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان بوده و تردد به آرامی در حال انجام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: در نیمه نخست امسال به دنبال بازرسی از نانوایی‌های استان و رسیدگی به شکایت‌های مردمی، نانوایی‌های متخلف بیش از 22 میلیارد و 118 میلیون ریال جریمه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی 24 ساعت آینده در استان‌های گیلان، اردبیل، مازندران و گلستان رگبار باران و در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان شمالی افزایش ابر، بارش پراکنده باران گاهی وزش باد شدید و رعدوبرق رخ می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمدی‌زاده گفت: دستگیر شده های آشوب‌های اخیر نشان می‌دهد که این ضد انقلاب تا مدرسه، اداره، دانشگاه و کارمندان و در حوزه صنعت تا مدیریت نیز نفوذ کرده است و شاهد بودیم که در عسلویه برخی از مدیران با این جریان همراه شده بودند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صداوسیما پیام رهبری درباره مرحوم بازرگان را پخش نکرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا با نفوذ جریانات شمالی به کشور، در استان‌های ساحلی خزر شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود.