چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ویدئویی از سقوط هواپیمای اف 14 در اصفهان را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«فریبا گودرزی» امروز (شنبه) افزود: امروز در شمال و شرق سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و شرق کرمان احتمال طوفان شن وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی با پیش‌بینی هوای صاف و آفتابی تا روز دوشنبه برای اغلب مناطق کشور از افزایش دمای هوا و احتمال آتش‌سوزی جنگل‌ها خبر داد و گفت: همچنین احتمال طوفان شن در شمال سیستان و بلوچستان به دلیل وزش بادهای 120 روزه وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع طوفان شن در برخی استان‌ها هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد امروز شاهد وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود و از روز دوشنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون فنی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش بادهای 120 روزه در منطقه سیستان از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده شدت می‌گیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پیش از این سازمان هواشناسی هم هشدار سطح زرد برای افزایش ارتفاع موج تا 2 متر در مناطق و سواحل جنوبی کشور صادر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه در ساعات بعداز ظهر امشب و فردا (25 و 26 خردادماه) همراه با وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به خیزش گرد و خاک و در نواحی مستعد توفان شن در پنج استان و رگبار و رعد و برق در هفت استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد، آسمانی صاف تا کمی ابری و در ساعات بعداز ظهر امشب و فردا (25 و 26 خردادماه) همراه با وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌هایی با اشاره به درگیر شدن 21 استان کشور با پدیده باد و گردوخاک نسبت به کاهش کیفیت هوا و آسیب به سازه‌های موقت هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو هشدار هواشناسی درباره وزش باد و رگبار باران در کشور صادر شده است که طبق آن در اثر وزش باد شدید احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت، پرتاب اشیاء از ساختمان‌های نیمه کاره و سقوط تابلو‌های تبلیغاتی وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: دو هشدار سطح زرد و نارنجی هواشناسی درباره وزش باد و رگبار باران در نوار غربی و جنوب شرقی کشور صادر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از کارکنان هنگ مرزی سردشت به نام استوار دوم مهدی برزگری حین پایش رصد و انسداد نوار مرزی منطقه بیوران شهرستان سردشت به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی‌ابری، گاهی همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه در ساعات عصر و شب روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (24 و 25 خردادماه) همراه با وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید و خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا و در مناطق جنوبی و غربی استان با احتمال توفان لحظه‌ای گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آلودگی هوا، ادارات، سازمان‌های دولتی، مدارس، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان در سه شهرستان سنندج، سقز و دیواندره را تعطیل کرد.