چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز گرد و غبار کماکان در برخی از استان‌ها وجود دارد که در برخی استان‌ها غلظت آن کمتر و در برخی از استان‌ها نیز با غلظت بالا ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از امروز تا روز پنجشنبه (3 تا 5 خرداد) گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش موقت گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود که گاهی با نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی از مناطق غربی و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی، با صدور هشدار نارنجی رنگ از گردوخاک و وزش باد شدید و تداوم آلودگی هوا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (4 و 5 خرداد) خبر داد.

وب‌گاه منیبان

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی 5 روزه در برخی مناطق از وقوع پدیده گردوخاک در اکثر مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

تمام امتحانات دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز سه شنبه سوم خرداد ماه لغو و با اعلام آموزش و پرورش استان کردستان، زمان بعدی برگزاری آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنا بر اعلام کارشناس هواشناسی، توده‌های گردوخاک از کشور عراق وارد مرز‌های نوار غربی کشور شده و هم اکنون شاهد افزایش وزش باد و گردوخاک در شهرهای شمالی کشور هستیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزش باد خیلی شدید در کمین پایتخت کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی تهران نسبت به وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا برای 2 و 3 خرداد هشدار داد.

خبرگزاری مهر

به گزارش کارشناس سازمان هواشناسی وزش باد شدید امروز و فردا در استان تهران می تواند باعث خسارت به درختان و سازه‌های ساختمانی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد سبزه زاری گفت: به دلیل وزش باد شدید در کشور عراق، از اواسط وقت فردا ابتدا مناطق غربی و مرکزی و سپس سایر مناطق خوزستان تحت تاثیر گرد و خاک انتقالی از این کشور قرار خواهند گرفت و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی در بیشتر نقاط استان خواهد شد و این وضعیت تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید و گاهی همراه با خیزش موقت گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هواشناسی درباره وقوع تندباد شدید در 48 ساعت آینده هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

دستور به ابلاغ هشدار مذکور به اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و سایر دستگاه‌های مرتبط شهرستان برای اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم، تداوم آماده‌باش و انجام اقدامات موردنیاز برای پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی از دیگر موارد این اخطاریه است.

وب‌گاه عصر ایران

براساس این اخطاریه اقدامات لازم در قالب 22 بند از سوی اداره کل مدیریت بحران به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با قرار گرفتن عدد شاخص آلودگی هوا بر روی عدد 160، وضعیت هوای تهران به حالت قرمز در آمده و برای همه همه گروها ها ناسالم اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام کارشناس هواشناسی، امروز در استان های شمالی و خراسان رضوی شاهد بارش پراکنده باران همراه با رگبار پراکنده هستیم و در تهران هم شاهد وزش باد همراه با گردوخاک خواهیم بود.