چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد برای برخی مناطق کشور از ورود توده جدید گردوخاک شکل گرفته روی عراق به کشور طی سه روز آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و گرد و خاک در نقاط مختلف کشور و احتمال اختلال در تردد جاده‌ای و ریلی، کاهش شعاع دید و کیفیت هوا هشدار داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - فعالیت کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان به علت پدیده گردوخاک شدید در روز سه‌شنبه 21 تیرماه تا ساعت 11:30 اعلام شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل هواشناسی سیستان وبلوچستان از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مرکزی و غرب استان، و رگبار و رعدوبرق پراکنده در مناطق جنوبی خبر داد.

وب‌گاه تابناک

خوزستان ادارات و بانک‌های 15 شهرستان خوزستان در روز دوشنبه 20 تیرماه به علت وقوع گرد و خاک شدید تعطیل اعلام شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ادارات و بانک‌های 15 شهرستان خوزستان در روز دوشنبه 20 تیرماه به علت گرد و خاک شدید تعطیل اعلام شدند.

خبرگزاری مهر

اهواز - خوزستان ادارات و بانک‌های 15 شهرستان خوزستان در روز دوشنبه 20 تیرماه به علت وقوع گرد و خاک شدید تعطیل اعلام شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امتحانات مراکز آموزشی و آموزش عالی در روزدوشنبه مورخ 20 تیرماه 1401بدون تغییر وبراساس برنامه اعلام شده توسط مراکز مربوطه برگزار خواهد گردید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ادارات 15 شهر استان خوزستان فردا 20 تیرماه به علت وقوع گرد و خاک شدید تعطیل شدند.

وب‌گاه فرارو

با اعلام ستاد بحران استانداری خوزستان، ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی 15 شهرستان در خوزستان روز دوشنبه 20 تیرماه تعطیل است.

وب‌گاه 55 آنلاین

احتمال سقوط اجسام از ارتفاع و سازه‌های نیمه کاره، ریزش موقت گرد و خاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و گسترش گرد و غبار انتقالی غربی وجود دارد

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز شنبه هوای 6 کلانشهر ناسالم برای گروه‌های حساس، یک کلانشهر ناسالم برای تمام گروه ها و دو کلانشهر قابل قبول است.

وب‌گاه عصر ایران

سقوط اجسام از ارتفاع و سازه‌های نیمه کاره، خیزش موقت گردوخاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال نفوذ و گسترش گردوغبار انتقالی غربی، احتمال شکستن درختان فرسوده، امکان آسیب به سازه‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی از جمله این مخاطرات است

وب‌گاه خبر آنلاین

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 120 قرار دارد و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌هایی نسبت به نفوذ گردوخاک و وزش باد شدید در 13 استان و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی در 3 استان هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

این مخاطرات پنج‌شنبه در ارتفاعات جنوبی کرمان و جنوب شرق بوشهر، جمعه در هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان‌وبلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و شنبه در نیمه جنوبی سیستان‌وبلوچستان و ارتفاعات هرمزگان مورد انتظار است.