چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برای امروز (18 خرداد) در دامنه‌ها و ارتفاعات شرق استان گاهی وقوع رگبار باران رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی مورد انتظار است، از امروز تا شنبه (18 تا 21 خرداد) شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از تشدید ناپایداری و وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و سقوط اشیا از ارتفاع خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هشدار سطح نارنجی برای تشدید ناپایداری از امروز تا فردا برای شهرهای تهران، البرز، قزوین، قم، شمال مرکزی و شمال سمنان صادر شده که بر اثر آن شاهد وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب خیزش گردوخاک را شاهد خواهیم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز توده گردوخاک از عراق وارد کشور شده که در این زمینه روز گذشته هشدار هواشناسی در سطح نارنجی برای کاهش دید افقی و کیفیت هوا در برخی استان ها صادر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طوفان در اسن شهر منجر به بروز چند حادثه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 19 استان و همچنین نسبت به افزایش ارتفاع موج در دریای خزر تا 2 متر هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام کارشناس هواشناسی، تا ساعاتی دیگر وزش باد شدید و خیلی شدید در مناطق جنوبی تهران آغاز می‌شود که موجبات کاهش کیفیت هوا را فراهم می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش 6 تا 8 درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی دریای خزر نسبت به سیلاب ناگهانی و آب‌گرفتگی محلی در 11 استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در روزهای شنبه و یکشنبه توده گرد و خاک از کشورهای همسایه غربی وارد کشور می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات درباره وضع هوای کشور پیش بینی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ نسبت به وقوع توفان گرد و خاک در 4 استان شرقی و جنوبی کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز و فردا (10و 11 خرداد) در ارتفاعات به‌ویژه فیروزکوه گاهی وقوع رگبار باران و احتمال رعدوبرق مورد انتظار است. طی این مدت روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد و نارنجی، از افزایش شدت باد در دو استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و گرد و خاک خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس هواشناسی از وزش باد شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در برخی استان‌ها طی دو روز آینده خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

هشدار هواشناسی: گرمای شدید در راه است

وب‌گاه 55 آنلاین

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، رگبار باران و افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.