پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای با اشاره به فعالیت سامانه بارشی، بارش باران، رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی نسبت به آسیب محصولات کشاورزی هشدار داد.

خبرگزاری میزان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار‌های زرد و نارنجی رنگ نسبت به نفوذ سامانه بارشی، وقوع رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید، افزایش فعالیت باد‌های 120 روزه و وقوع طوفان شن خبر داد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای زرد و نارنجی رنگ نسبت به نفوذ سامانه بارشی، وقوع رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید، افزایش فعالیت بادهای 120 روزه و وقوع طوفان شن خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

کاهش ساعت اداری در 2 روز آینده به منظور صرفه جویی در مصرف برق، پایداری شبکه و پیشگیری از قطعی احتمالی برق اعمال می شود.

وب‌گاه عصر ایران

طغیان رودخانه‌ها، جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی، برخورد صاعقه، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، تاخیر و یا احتمال لغو پروازها در چنین شرایطی دور از انتظار نیست.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای زرد و نارنجی رنگ نسبت به نفوذ سامانه بارشی، وقوع رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید، افزایش فعالیت بادهای 120 روزه و وقوع طوفان شن خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رگبار و رعدوبرق، وزش باد نسبتا شدید، کاهش محسوس دما و در برخی مناطق احتمال بارش تگرگ از پیامدهای این سامانه است.

خبرگزاری دانا

طبق هشدار سطح زرد و نارنجی هواشناسی، پدیده مونسون در جنوب سیستان و بلوچستان تقویت و بادهای 120 روزه نیز در شمال این استان تشدید می شود.

وب‌گاه عصر ایران

از امروز (2 مرداد) رشد ابرهای همرفتی به‌ویژه در ساعات بعد از و اوایل شب و وقوع رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به فعالیت سامانه بارشی به‌صورت رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در برخی استان‌های کشور هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان‌ها نسبت به وقوع طوفان در 10 استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماندگاری هوای گرم در استان تهران تا فردا (3 مرداد) و کاهش کیفیت هوای پایتخت و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس دور از انتظار نخواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: احتمال وقوع طوفان شن در 10 استان / از تردد غیرضروری خودداری کنید

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق در برخی استان‌های کشور و وزش باد نسبتا شدید و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر هشدار داد.