پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری میزان

سازمان هواشناسی درخصوص وقوع رگبار در سه استان کشورمان هشدار صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به فعالیت سامانه موسمی و رشد ابرهای همرفتی بویژه در ساعات بعدازظهر و افزایش ارتفاع موج بین یک تا یک و نیم متر و در فراساحل تا دو متر هشدار داد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی درباره احتمال جاری شدن روان آب در مسیل ها و معابر، احتمال برخورد صاعقه و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه های فصلی در سه استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: وقوع رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید موقتی، گاهی همراه با گرد و خاک و با احتمال تگرگ در مناطق مستعد امروز و فردا (19 و 20 خردادماه) برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان، شرق هرمزگان و جمعه (21 خردادماه) برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و خیزش گرد و خاک در سه استان جنوبی هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و خیزش گرد و خاک در سه استان جنوبی هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر امروز در برخی ساعات در استان‌های البرز، تهران، سمنان و خراسان رضوی وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود؛ روز آینده این شرایط جوی در شمال شرق و نوار شرقی کشور و روز چهارشنبه در نوار شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل شبکه پایش هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و دامداران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا دو متر در خلیج فارس و دریای عمان هشدار داد.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با صدور یک هشدار نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مازندران، گلستان، نیمه شمالی سمنان، ارتفاعات استان‌های تهران و البرز خبر داد.

خبرگزاری دانا

علی ملاشاهی گفت: از بعدازظهر چهارشنبه با وزش باد به نسبت شدید، دریای عمان مواج و متلاطم می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا در 15 استان خبر و نسبت به احتمال برخورد صاعقه، جاری شدن رواناب و سیلاب ناگهانی هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو اعلام کرد: احتمال وقوع سیلاب تا روز جمعه در چند استان کشور وجود دارد.