پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری میزان

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 8 استان و امتناع از کوهنوردی توصیه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 8 استان و امتناع از کوهنوردی توصیه کرد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار جوی سطح زرد گفت: وزش باد شدید و گرد و خاک از سه‌شنبه با تقویت جریانات شمالی پنج شهرستان شمالی استان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 8 استان و امتناع از کوهنوردی توصیه کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار وقوع سیلاب‌های ناگهانی در 18 استان از کاهش 8 تا 18 درجه‌ای دما در برخی استان‌ها از جمله استان‌های ساحلی خزر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش باران، وزش باد شدید و صاعقه طی امروز تا آخر هفته خبر و نسبت به آسیب به به محصولات زراعی و باغی کشاورزان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در این استان به صورت وزش باد شدید و بارش رگباری هشدار سطح زرد (آگاهی) صادر کرد.

وب‌گاه الف

در برخی مناطق کشورمان احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، جاری شدن روان آب موقت در مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر، صاعقه و برق گرفتگی، وقوع تگرگ در مناطق مستعد، وزش‌باد شدید موقت و خیزش گردوخاک، شکستن درختان و آسیب به سازه‌های سست وجود دارد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در اکثر مناطق کشر طی 24 ساعت آینده و تدام بارش باران در برخی مناطق تا چهارشنبه 22 اردیبهشت خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مردم حتی المقدور در روزهایی که هشدار هواشناسی برای بارش های رگباری بهاری وجود دارد از مسافرت در مسیرهای مذکور خودداری کنند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از وارد شدن خسارت 500 میلیارد تومانی سیل به محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: از مردم تقاضا می کنیم در شرایط کنونی قبل از انجام هر سفر اضطراری اطلاعات هواشناسی را چک کنند و وارد مسیرهای کوهستانی و کویری نشوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی توصیه کرد: احتیاط در تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در کوهنوردی و چرای دام در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب، تحکیم سازه‌های موقتی.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای از ادامه فعالیت سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی خبر و نسبت به صاعقه، برق‌گرفتگی، تگرگ و جاری شدن رواناب در مسیل‌ها هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: به دلیل بارش‌های بهاری در 3 روز آینده احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، جاری شدن روان آب موقت در مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر و وقوع صاعقه و برق گرفتگی وجود دارد و باید به هشدارها توجه شود.