پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت به کاهش دما و جاری شدن روان‌آب در مناطق مختلف هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اعلام سازمان امداد و نجات هلال احمر 6 شهرستان و 47 روستا در استان‌های اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، تهران و سیستان و بلوچستان درگیر سیل شدند.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - گرم شدن نسبی دما در اغلب نقاط کشور به یک باره با بارندگی های سیل آسا در هشت استان کشور شرایط نامناسبی را برای هموطنانمان در این مناطق رقم زد به گونه ای که به بسیاری از منازل، تاسیسات شهری و روستایی، مزارع و دام‌ها خسارت های جدی وارد کرد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 109 آسیب دیده در قالب 28 خانوار در پنج شهرستان طی چند روز اخیر بارندگی و سیل در این استان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

خبرگزاری دانا

طی بارندگی های 24 ساعت گذشته به 122 حادثه دیده امدادرسانی شده و 132 تیم امدادی در حال آماده باش هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج در تنگه هرمز تا 2.5 متر و در دریای خزر تا سه متر هشدار داد و ممنوعیت در شنا را توصیه کرد.

خبرگزاری میزان

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج در تنگه هرمز تا 2.5 متر و در دریای خزر تا سه متر هشدار داد و ممنوعیت در شنا را توصیه کرد.

خبرگزاری دانا

یونس حیدری از شروع فاز دوم گازرسانی در لاریجان خبر داد و گفت: پیمانکار با فراهم‌کردن ماشین‌آلات، آماده کار هستند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج در تنگه هرمز تا 2.5 متر و در دریای خزر تا سه متر هشدار داد و ممنوعیت در شنا را توصیه کرد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به وقوع سیلاب و آبگرفتگی در 15 نقطه استان تاکنون 122 نفر توسط نیروهای امدادی امدادرسانی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به هشدار هواشناسی خراسان رضوی از روز گذشته 855 نفر از نیروهای کارگری خدمات شهری در سطح مناطق شهرداری این شهر به حالت آماده باش مستقر هستند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بیشترین بارش‌ها در 24 ساعت گذشته از روستاهای رباط خان طبس و درمیان با 35 میلیمتر گزارش شده است و بارندگی همچنان در سراسر استان ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی هشدار داده است که احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، جاری شدن روان آب موقت در مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر، صاعقه و برق گرفتگی، احتمال وقوع تگرگ در مناطق مستعد، وزش باد شدید موقتی و خیزش گرد و خاک، شکستن درختان و احتمال آسیب به سازه‌های سست وجود دارد. از این‌رو از تردد وتوقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره استقرار و تشدید فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در این استان هشدار سطح نارنجی (آمادگی) صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و ماهیت رگباری بارش‌های فصلی در برخی شهرستان‌های استان خراسان جنوبی از شب گذشته شاهد وقوع سیل هستیم و این وضعیت تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رییس گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی‌های جوی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش‌یابی بارش‌های نسبتا قابل ملاحظه‌ای برای استان پیش‌بینی می‌شود و این وضعیت تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.