جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی در اطلاعیه‌ای نسبت به بارش رگباری در این استان و تشدید سرعت وزش باد هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع بارشهای رگباری همراه با رعد و برق در سطح استان خراسان رضوی با احتمال آبگرفتگی و سیلاب و افت دما به ویژه در نوار شمالی و جنوبی استان هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در شمال و جنوب کشور هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی این اداره‌کل گفت: بارش‌های رگباری و تندبادهای موقت از بعدازظهر امروز یکشنبه با تقویت سامانه مونسون هند مناطق جنوبی و ارتفاعات مرکزی این استان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی گلستان گفت که طی ساعات آینده و با نفوذ جریانات ناپایدار جوی به این خطه شمالی ایران؛ خطر مواج شدن دریای خزر و وقوع بارش نقطه‌ای و به تبع آن بالا آمدن رودخانه‌ها و وقوع سیلاب جدی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 8 گفت: سه مسیل بزرگ در منطقه 8 وجود دارد که به صورت روزانه پاکسازی و لایروبی می‌شود تا در زمان بارندگی دچار آبگرفتگی نشوند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر آغاز بارش در استان از روز شنبه و احتمال طغیان رودخانه‌هاست.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق از بعدازظهر امروز (29 مردادماه) در برخی استان های جنوب کشور هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گزارش عملیت‌های امدادی خود را در هفته گذشته منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به متلاطم شدن و افزایش ارتفاع موج بین یک تا دو متر در دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان هشدار داد.

خبرگزاری مهر

هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ با اشاره به افزایش ارتفاع موج بین یک تا دو متر در دریای خزر گفته است: این شرایط جوی از اواسط وقت امروز تا سه شنبه موجب متلاطم و مواج شدن دریا می شود.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به متلاطم و مواج شدن دریای خزر از امروز (26 مردادماه) هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره کل گفت: وزش بادهای 120 روزه در شمال استان از روز سه‌شنبه شدت می‌گیرد و گردوغبار حاصل از آن کیفیت هوا را به حد ناسالم می‌رساند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به مواج شدن دریای عمان تا سه شنبه (28 مردادماه) هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران امروز شنبه با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به تبعات بارش‌های متناوب و رگباری در استان هشدار داد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با صدور هشداری نسبت به بارندگی توام با وزش باد شدید و کاهش دما در استان های شمالی کشور خبر داد.