جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشداری از نفوذ سامانه بارشی به هفت استان کشور و بارندگی گاهی رگبار و رعد و برق و کاهش دما حدود 4 تا 7 درجه سلسیوس و مواج شدن دریا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار در شمال غرب کشور و وزش باد شدید در شش استان هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران در استان های شمالی و وزش باد شدید در پنج استان هشدار داد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از رگبار باران همراه با رعد و برق گاهی توام با تندبادهای لحظه‌ای و کاهش دما طی سه روز آینده در برخی مناطق کشور خبر داده است.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از رگبار باران همراه با رعد و برق گاهی توام با تندبادهای لحظه‌ای و کاهش دما - حدود 8 تا 10 درجه سانتیگراد - طی سه روز آینده در برخی مناطق کشور خبر داده است.

خبرگزاری میزان

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس و احتمال قایق‌های کوچک و شناور‌های سبک هشدار داد.

خبرگزاری میزان

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد برق در نیمه غربی گیلان هشدار داد و تاکید کرد که افراد در ترددهای خود احتیاط کنند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از بارش باران، رعد و برق گاهی توام با تندبادهای لحظه‌ای و کاهش نسبی دما - حدود 4 تا 6 درجه سانتیگراد - در برخی مناطق کشور خبر داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل شبکه پایش هواشناسی کشاورزی گفت: کشاورزان مناطق مرکزی برای جلوگیری از ترک خوردگی انار، آبیاری را مرتب انجام دهند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به مواج شدن غرب دریای خزر هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بالا بودن ضرایب ناپایداری هوا در مناطق شمال شرق و شرق استان از بعد از ظهر امروز شنبه هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - گران‌فروشی ارز دولتی با ارزش تخلفاتی 42 میلیارد ریال، امضای تفاهم‌نامه برای ساخت سه مدرسه خیرساز در شرق استان و درخشش عکاسان گلستانی در چهارمین دوره اعطای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران از جمله خبرهای کوتاه امروز شنبه گلستان است.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشداری زرد نسبت به رشد ابرهای همرفتی طی امروز (20 شهریور) به‌ویژه دربعدازظهر و اوایل شب هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به بارندگی و در مناطق مرتفع رگبار باران در 10 استان هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشداری از نفوذ سامانه بارشی، وقوع رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی استان‌ها خبر داده است.

خبرگزاری میزان

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی و وقوع تندبادهای لحظه‌ای در برخی استان‌ها هشدار داد.