جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - گلستان با بیش از 20 هزار کیلومتر مربع وسعت 14 سد بزرگ مخزنی در دست بهره‌برداری با ظرفیت ذخیره‌سازی سالانه حدود 290 میلیون متر مکعب آب دارد که می‌توان از این ظرفیت برای تولید برق با استفاده از پنل‌های خورشیدی استفاده کرد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشداری زرد نسبت به وقوع رگبار شدید باران و رعد و برق گاهی توام با تندبادهای لحظه ای و خیزش گرد و غبار محلی، کاهش دما به طور متوسط 6 تا 10 درجه سلسیوس و احتمال بارش برف در قلل سبلان و رشته‌کوه البرز مرکزی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - داده‌های سازمان هواشناسی حاکیست که با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از فردا یکشنبه در خطه شمالی ایران؛ کاهش 8 تا 10 درجه‌ای دما، وقوع بارندگی شدید، افزایش دبی رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در استان گلستان محتمل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل هواشناسی تهران با اشاره به فعالیت سامانه سرد و بارشی گفت: بارش باران گاهی رگبار ورعد و برق توام با تندبادهای لحظه ای و احتمال بارش برف در ارتفاعات شمال شرق استان انتظار می‌رود.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی کشور با صدور چهار هشدار از تشدید فعالیت سامانه بارشی سرد در کشور، وقوع رگبار شدید باران و رعد و برق و کاهش دما به طور متوسط 6 تا 10 درجه سانتیگراد و احتمال بارش برف در قلل سبلان و رشته‌کوه البرز مرکزی خبر داده است.

خبرگزاری میزان

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق، تندباد لحظه‌ای و کاهش دما در 17 استان کشور طی سه روز آینده خبر داده است.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق، تندباد لحظه‌ای و کاهش دما در 17 استان کشور طی سه روز آینده خبر داده است.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها طی امروز و فردا (9 و 10 مهرماه) هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه هوای سرد به کشور و کاهش دما به‌طور متوسط 6 تا 8 درجه سلسیوس در 13 استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان به کشاورزان این استان نسبت به کاهش دما هشدار داد و از آنها خواست برای جلوگیری از سرمازدگی از انباشت محصولات خود در فضای باز و روی زمین خودداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - یک ماه از سیلاب کم‌سابقه فصل تابستان در خراسان جنوبی می‌گذرد و خدمات‌رسانی و امدادرسانی که از همان ساعات اولیه آغاز شده بود، همچنان در مناطق سیلزده با مشارکت مردم ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی پرقدرت و کاهش شدید دمای هوا در برخی مناطق کشور خبر داده است. اوج کاهش دما تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی شده است شدت بارش در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان و ارتفاعات تهران، پرخطر باشد. سازمان هواشناسی درباره شدت این بارش‌ها هشدار داده و از دستگاه‌های مسئول خواسته به این هشدارها...

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و وزش باد شدید موقتی در دو استان کشور هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش 6 تا 10 درجه ای دما در 15 استان به کشاورزان این استان ها نسبت به سرمازدگی محصولات هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به مواج شدن دریای خزر طی دو روز آینده هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی نسبت به رگبار و رعد و برق، توام با تندبادهای لحظه‌ای در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی هشدار داد.