جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و وزش باد از فردا (19 آبان ماه) تا پنجشنبه (22 آبان ماه) هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشداری وقوع رگبار و رعد و برق، بارش باران، وزش باد و کاهش دما را از اوایل وقت فردا (18 آبان ماه) تا اواخر وقت پنجشنبه (22 آبان ماه) برای 12 استان کشور پیش بینی و توصیه هایی را به کشاورزان و باغداران ارایه کرد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: سامانه بارشی از امروز شنبه در استان فعال می‌شود و علاوه بر لغزندگی جاده‌ها موجب آبگرفتگی معابر عمومی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل امور عشایری خراسان شمالی گفت: یک سوم عشایر برای زمستان‌گذرانی و قشلاق به مراوه‌تپه استان گلستان کوچ می کنند و مابقی هم در مناطق گرمسیری داخل این خطه جابجا می شوند.

خبرگزاری ایسنا

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کردستان اعلام کرد که با بارش باران در روزهای پنجشنبه و جمعه، موجب آبگرفتگی موقت معابر شهری به ویژه در مناطق غربی و شمال غربی استان می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در غرب کشور از فردا (15 آبان ماه) هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هوا شناسی کردستان گفت: طی 2 روز آینده بارش باران مناطق شمالی و ارتفاعات این استان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشداری نسبت به افزایش آلودگی هوا در سه استان تهران، اصفهان و خراسان رضوی هشدار داد.

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق گزارش‌هایی که ارائه شد، حدود 73 درصد مردم از فعالیت و خروجی سازمان هواشناسی کشور رضایت دارند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نسبت به وقوع رگبار و رعدوبرق و کاهش دما در غرب کشور هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - پیش بینی‌های هواشناسی حاکی از ماندگاری آلودگی هوای اصفهان تا دوازدهم آبان است و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توصیه‌های بهداشتی را برای کاهش اثرهای ناشی از این پدیده بر سلامت شهروندان اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با صدور هشدار سطح زرد (آگاهی) از نفوذ توده هوای سرد به استان و کاهش دما در روزهای آینده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی در چهار کلانشهر کشور و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی سه استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - اداره کل هواشناسی خوزستان روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای نسبت به تداوم افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به آلوده شدن هوای 9 استان کشور از پس فردا (اول آبان ماه) هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران در سه استان شمالی از فردا (29 مهرماه) هشدار داد.