شنبه 7 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد به شرح زیر از فعالیت سامانه بارشی تا یکشنبه آینده 13 خرداد در برخی استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد که با ورود سامانه بارشی جدید به کشور از امشب تا یکشنبه هفته آینده بسیاری از نواحی کشور از جمله شمال غرب شاهد بارش باران خواهند بود‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شنبه (دوازدهم، خردادماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و یکشنبه (سیزدهم، خردادماه) در ارتفاعات آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی دور از انتظار نیست.

وب‌گاه عصر ایران

اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با صدور هشدار هواشناسی سطح زرد، از افزایش محسوس دما در سطح استان و رسیدن آن به آستانه 50 درجه در برخی نقاط خبر داد.

وب‌گاه الف

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان هشدار داد: احتمال رسیدن دما به آستانه 50 درجه در برخی مناطق هرمزگان وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در سطح استان اظهار داشت: «مطابق فعالیت این سامانه، شاهد افزایش محسوس دما در سطح استان و رسیدن دما به آستانه 50 درجه سلسیوس در برخی نقاط خواهیم بود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان دامپزشکی کشور به عنوان نماینده ایران در اجلاس سازمان جهانی بهداشت دام، به تغییر نام کمیسیون «منطقه غرب‌آسیا» به منطقه غرب‌آسیا و خلیج عربی به صورت کتبی و حضوری اعتراض کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در هفت استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس به بیش از 1.5 متر هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در 6 استان کشور به‌ویژه در ساعات بعدازظهر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد اما در سایر مناطق کشور جو آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یک کارشناس هواشناسی در یادداشتی در روزنامه اعتماد، نگاه متفاوتی در مورد نقش سازمان هواشناسی در پیش‌بینی وضعیت جوی روز حادثه بالگرد رییس‌جمهور داشته است. یک کارشناس هواشناسی در یادداشتی که در روزنامه اعتماد نقل قول شده است ، نگاه متفاوتی در مورد نقش سازمان هواشناسی در پیش‌بینی وضعیت جوی روز حادثه بالگرد رییس‌جمهور داشته است. این یادداشت در وبسایت «تین نیوز» منتشر شده و حاوی دیدگاه‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی 5 روز آینده در مناطقی از جنوب غرب، شمال شرق و شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک روی می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روند افزایش نسبی دما در سطح استان از فردا سه‌شنبه تا روز جمعه هفته جاری پیش‌بینی می‌شود و براساس این پیش‌بینی‌ها هوای پایتخت گرم خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی از تداوم بارندگی‌ها تا روز جمعه خبر داد و گفت: تخریب محصولات کشاورزی در پی تشدید رگباری بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط در شمال غرب کشور، رگبار و رعد و برق پراکنده روی می‌دهد و در بقیه مناطق کشور جوی آرام برقرار می‌شود. جمعه نیز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برقرار خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اثر وقوع طوفان در ایالت تگزاس آمریکا 5 نفر جان خود را دست دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش باران خبر داد.