شنبه 7 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی برای فردا در مناطقی از کشور هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس هواشناسی گفت: در حال حاضر سرعت وزش باد در تهران به بیش از 80 کیلومتر در مهرآباد رسیده بنابراین هم وطنان از قرار گرفتن در زیر داربست و تابلو‌های تبلیغاتی پرهیز کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی اعلام کرد تا دقایقی دیگر وزش باد شدید، رگبار و رعدوبرق آسمان تهران را فراخواهد گرفت. سازمان هواشناسی اعلام کرد تا دقایقی دیگر وزش باد شدید، رگبار و رعدوبرق آسمان تهران را فراخواهد گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار خبر از ورزش باد شدید و رعد و برق داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیفیت هوای پایتخت در دومین روز از خرداد ماه و همزمان با مراسم تشییع شهدای خدمت در شرایط قابل قبول و یا همان سالم قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی خوزستان نسبت به تندبادهای لحظه‌ای و وقوع گرد و خاک در استان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی و تشریح وضعیت جوی استان تهران، گفت: از بعد از ظهر امروز تا پایان روز چهارشنبه در بعضی ساعات به‌ویژه بعد از ظهر و شب بارش باران، گاهی رگبار شدید، رعد و برق در پاره‌ای مناطق بارش تگرگ در استان تهران به‌ویژه نیمه غربی و شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران در 20 استان به دلیل وضعیت جوی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر از همه هم وطنان درخواست کرد که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و از حضور در دامنه کوه‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد و تا پایان هفته نواحی شمال و شمال غرب شاهد بارش باران خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امکان سیلابی شدن مسیر‌ها و تخریب محصولات کشاورزی در پی تشدید رگباری بارش‌ها در 15 استان کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش بینی غیرمنتظره هواشناسی برای 3 روز آینده در تهران نشان می دهد تهرانی ها باید منتظر باران باشند. پیش بینی غیرمنتظره هواشناسی برای 3 روز آینده در تهران نشان می دهد تهرانی ها باید منتظر باران باشند. به گزارش عرشه آنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران طی سه روز آینده و وزش باد شدید خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (دوشنبه) برای برخی مناطق غرب به‌ویژه ارتفاعات و مناطق شمالی و شمال شرق، بارش پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شعله‌های آتش جنگل‌های غرب ایلماجوکی و مرکز کوروئو در فنلاند را درگیر کرد.