شنبه 7 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفر‌های بین شهری، احتیاط در سفر با هواپیما‌های سبک، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 18 استان و وزش باد شدید و در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک در 16 استان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره‌کل هواشناسی استان آذربایجان غربی درباره ادامه فعالیت سامانه بارشی در این استان و ارومیه اعلام کرد که فعالیت سامانه بارشی تا اوایل وقت روز دوشنبه تداوم دارد و آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها، بارش تگرگ و صاعقه نیز پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از روز دوشنبه تا پنجشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان‌های واقع در شمال غرب و ارتفاعات مرکزی البرز رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز گستره بارش‌ها در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، قم، شمال استان‌های همدان، مرکزی و برخی مناطق اصفهان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، تا 5 روز آینده نواحی شمال وشمال شرق کشور بارانی و شاهد تگرگ خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارش تگرگ 200 گرمی موجب وحشت مردم خوی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس هواشناسی لرستان گفت: برای نقاط شمالی استان بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و برخی مناطق واقع در غرب و مرکز کشور ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران، درباره ورود سامانه بارشی به مناطق شمال غرب کشور، اطلاعاتی درباره باران، رعد و برق، و وزش باد در استان‌های شمال غربی، بخش‌هایی از استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی، مناطق جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران ارائه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی و ورامین با بیشینه دمای 29 درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان تهران طی 24 ساعت گذشته بوده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز بر اثر برخورد صاعقه، پسر نوجوان 10 ساله زنجانی، جان خود را از دست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: امروز بر اثر برخورد صاعقه، پسر نوجوان 10 ساله زنجانی، جان خود را از دست داد. رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: امروز بر اثر برخورد صاعقه، پسر نوجوان 10 ساله زنجانی، جان خود را از دست داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ داریوش تقی‌لو اظهارکرد: عصر امروز در اثر برخورد رعد و برق در ارتفاعات روستای قره کوکل (جاده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با اشاره به وزش بادهای نسبتا شدید غربی در کیش و مواج شدن دریا، گفت: شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد در آب‌های استان خودداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید در استان خبر داد، شهروندان هنگام وزش باد باید مراقب تردد در معابر باشند و درصورت نداشتن کار ضروری در منزل بمانند.