شنبه 7 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره بنادر و دریانوردی جزیره کیش در اطلاعیه ای اعلام کرد: بنادر جزیره کیش به علت مواج بودن دریا از ساعت 12 امروز تعطیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت دو نفر مسلح غیر ایرانی در ایرانشهر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس هواشناسی در یادداشتی، نگاه متفاوتی در مورد نقش سازمان هواشناسی در پیش‌بینی وضعیت جوی روز حادثه بالگرد رییس‌جمهور داشته است. یک کارشناس هواشناسی در یادداشتی، نگاه متفاوتی در مورد نقش سازمان هواشناسی در پیش‌بینی وضعیت جوی روز حادثه بالگرد رییس‌جمهور داشته است. این یادداشت در وبسایت «تین نیوز» منتشر شده و حاوی دیدگاه‌های شخصی است که بدون تایید یا تکذیب محتوای مطلب، عینا در ادامه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی کرمان برای روز جمعه و فردا (شنبه)، وزش باد و انتقال ریزگرد به استان را پیش بینی کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، پیش‌بینی این سازمان برای پنج روز آینده را اعلام کرد و گفت: «در 11 استان کشور بارش باران پیش‌بینی می‌شود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور برای بعدظهر امروز جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی اظهار داشت که طی دو روز آینده برای بیشتر مناطق کشور افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده برای بیشتر مناطق کشور افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج در آب‌های شمال و جنوب کشور هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا خبر داد. افزایش بیشینه سرعت وزش باد در محدوده 28نات و بیشتر، افزایش بیشینه ارتفاع امواج دریا بین 1.5 تا 2 متر در مناطق ساحلی و بیش از 2 متر در مناطق دور از ساحل با تاکید بر استان‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج در آب‌های شمال و جنوب کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز اقلیم سازمان هواشناسی گفت: امسال در جنوب شرق آسیا یک سال استثنایی بود و کم‌کم این موج گرما به سمت غرب گسترش پیدا می‌کند و به همین علت با دمای به شدت بالاتر از نرمال مواجه می‌شویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای شش شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نواحی غرب و شمال غرب کشور از جمله آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی طی روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نواحی غرب و شمال غرب کشور از جمله آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی طی روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران در نمابری اعلام کرد: پیش بینی می‌شود که روند افزایش نسبی دما در سطح استان تا روز شنبه هفته آینده - 12 خرداد - ادامه یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: با توجه به احتمال تقویت مانسون در ماه‌های تابستان و تغییرات اقلیمی رخ‌داده طی سال‌های اخیر، امکان رخداد پدیده‌های حدی و مخاطرات هواشناسی نظیر طوفان، سیل، تگرگ و نظایر آن دور از انتظار نیست هشدار هواشناسی درباره ورود سامانه بارشی خطرناک «مانسون» (Summer Monsoon) به ایران، طوفان، بارش باران‌های سیل‌آسا و سیلاب صادر شد. مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت:...