جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای از بارش شدید باران طی امروز تا یکشنبه آینده در 18 استان خبر و نسبت به وقوع سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی با اشاره به بارش شدید باران و برف در برخی استان‌ها نسبت به احتمال وقوع سیل، بالاآمدن آب رودخانه‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی و آب‌گرفتگی معابر شهری از امروز (پنجشنبه، هفتم فروردین) هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای از بارش شدید باران طی امروز تا یکشنبه آینده در 18 استان خبر و نسبت به وقوع سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع سیلاب محلی، آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها از فردا تا روز یکشنبه در اکثر مناطق کشور هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان_ایرنا_ رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی میشود فردا دوشنبه بر شدت وزش باد در نواحی مرکزی این استان بویژه زاهدان افزوده شود و بیشینه سرعت وزش باد به 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی می شود فردا بر شدت وزش باد در نواحی مرکزی استان به ویژه زاهدان افزوده شود و بیشینه سرعت وزش باد به 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: در پی هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی شدید و تبعات احتمالی ناشی از آن استاندار گلستان به دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان استان دستور داد برای مقابله با سیل آمادگی کامل داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - در پی هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی شدید و تبعات احتمالی ناشی از آن استاندار گلستان به دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان استان دستور داد برای مقابله با سیل آمادگی کامل داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - در همان روزها که مردم ایران برای خرید سبزه و ماهی شب عید در تکاپو بودند، باران رگباری چند روزه که برای ساعاتی سهمگین شد زار و زندگی مردم گلستان را در آب شناور کرد و آغازگر اتفاقاتی شد که تلخی آن با گذشت یکسال هنوز در خاطر مردم این استان تر و تازه و شاید عذاب‌آور است.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور و بارش شدید باران، وزش باد شدید موقت و بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر هشدار داده است.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی روز دوشنبه (4 فروردین) بارش باران و رعد برق در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، گلستان (حداکثر بین 40 تا 70 میلیمتر) و در جنوب سیستان و بلوچستان، یزد و شرق سمنان (حداکثر بین 20 تا 40 میلیمتر) پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان ایرنا رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی گلستان با اشاره به استمرار فعالیت سامانه‌های ناپایدار جوی در استان گفت که مردم این استان در هوای ابری و بارانی به استقبال فصل بهار و سال جدید می‌روند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه سازمان هواشناسی به شرح زیر است: نوع مخاطره: بارش شدید باران، گاهی همراه با رعدوبرق و در ارتفاعات مناطق سردسیر بارش برف زمان شروع: چهارشنبه 98/12/28 برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، همدان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال خوزستان، قزوین، مرکزی، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، ارتفاعات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه (28 اسفند) بارش شدید باران، گاهی همراه با رعد و برق در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، همدان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال خوزستان، قزوین، مرکزی، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، ارتفاعات استان‌های تهران و البرز پیش‌بینی می‌شود و بارش در ارتفاعات سردسیر...

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از بارش شدید باران در 14 استان کشور و احتمال وقوع سیل خبر داده است.