جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی طی فردا (13 فروردین) هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

بر اثر حاکمیت این شرایط جوی بالا آمدن آب رودخانه‌ها، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌ها و گردنه‌های برف گیر رخ می‌دهد بنابراین نسبت به اجتناب از اتراق در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم رفت و آمد، پرهیز از هرگونه فعالیت کوهنوردی و صعود به ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی طی فردا (13 فروردین) هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با کاهش ناپایداری ها از امروز انتظار می رود روند افزایش تدریجی دمای هوا در استان به ویژه در طول روز ها آغاز شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - اداره کل هواشناسی استان زنجان در اطلاعیه ای به منظور آگاهی شهروندان، نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق و احتمال تگرگ در سطح این استان از اواسط روز چهارشنبه / 13 فروردین / تا پنجشنبه /14 فروردین /، هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با کاهش ناپایداری‌های جوی از امروز سه‌شنبه انتظار می‌رود روند افزایش تدریجی دمای هوا در استان بویژه در طول روزها آغاز شود.

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - رییس هواشناسی قشم نسبت به رگبار شدید باران، رعد وبرق، احتمال بارش تگرگ، تندباد شدید، مواج شدن دریا و آبگرفتگی معابر عمومی هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه جوی اعلام کرد: سامانه بارشی از روز شنبه وارد استان می‌شود و اوج فعالیت آن روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به بارش‌های شدید در 23 استان، وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر از امروز تا دوشنبه آینده هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - اداره کل هواشناسی استان زنجان در اطلاعیه ای به منظور آگاهی شهروندان، نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق و احتمال تگرگ در سطح این استان طی روزهای جمعه / 8 فروردین / تا یکشنبه /10 فروردین /، هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - هواشناسی همدان در خصوص افزایش ناگهانی میزان بارش‌ها و آبگرفتگی معابر هشدار داده است در حالی‌که تجربه سیلاب نوروز 1398، موجب شده تا دستگاه‌های مرتبط، هوشیارتر در برابر وقوع سیلاب احتمالی آماده باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی نسبت به احتمال وقوع سیل، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای از بارش شدید باران طی امروز تا یکشنبه آینده در 18 استان خبر و نسبت به وقوع سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر هشدار داد.