یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: امدادگران هلال‌احمر در 4 استان کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار هواشناسی ناشی از بارش شدید برف و وقوع بهمن در استان‌های شمال غرب از آماده‌باش این سازمان در چهار استان کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال منطقه‌ای شدن جنگ و به ویژه ورود جمهوری‌اسلامی به آن نزدیک به صفر است. جمهوری‌اسلامی غرق در مسائل پیچیده داخلی است و در حل وفصل آن‌ها مانده است. به گمانم تنش و منازعه در فضای پیرامونی باب المندب و در شاکله‌ای عادی و نه خیلی سنگین همچنان استمرار خواهد یافت. احتمال منطقه‌ای شدن جنگ و به ویژه ورود جمهوری‌اسلامی به آن نزدیک به صفر است. جمهوری‌اسلامی غرق در مسائل پیچیده داخلی است و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملی هواشناسی آمریکا اعلام کرد: انتظار می‌رود ترکیبی از سرما، برف و باد شدید باعث برف و بوران در ایالات شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت که طبق هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی امدادگران جمعیت هلال‌احمر در چهار استان کشور، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وقوع کولاک برف و احتمال رخداد بهمن در 4 استان کشور، امدادگران جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: راه دسترسی تعداد 17 روستا بدلیل بارش برف مسدود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش‌ها در مناطق شمالی و غربی کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار ازنا با اشاره به بارش شدید برف در ارتفاعات اشترانکوه گفت: بر این اساس تا اطلاع ثانوی صعود به ارتفاعات اشترانکوه ممنوع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از هشدار هواشناسی برای بارش برف و باران در روزهای پنجشنبه و جمعه در تهران، پایتخت ایران بالاخره سفیدپوش شد. پس از هشدار هواشناسی برای بارش برف و باران در روزهای پنجشنبه و جمعه در تهران، پایتخت ایران بالاخره سفیدپوش شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ هواشناسی علمی است که به مطالعه و پیش‌بینی وضعیت جوی، اقلیم و پدیده‌های متنوعی که در جو زمین اتفاق می‌افتند، می‌پردازد. این علم اطلاعاتی را در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی اعلام کرد: امروز، پنج کوهنورد در ارتفاعات کوه «رندوله» اشنویه در بهمن گرفتار و مفقود شده اند که اقدامات اولیه برای یافتن آنها در حال انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از فردا به کشور خبر داد و اعلام کرد: روز شنبه در آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، گیلان و ارتفاعات زنجان، قزوین و البرز، بارش باران و برف را شاهد خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی کولاک برف و بهمن در 12 استان از تداوم بارش برف و باران در برخی مناطق کشور تا دوشنبه هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش برف و مه گرفتگی، در مناطق کوهستانی کولاک برف و احتمال بهمن در برخی نقاط کشور و از فردا جمعه تا شنبه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران، اعلام کرد: از عصر امروز تا عصر فردا جمعه و ظهر شنبه تا دوشنبه، در تهران افزایش ابر همراه با بارش باران و وزش باد شدید در نیمه جنوبی استان، بارش باران و گاهی برف و مه در نیمه شمالی استان و بارش برف، مه و کولاک برف در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی از شدت فعالیت سامانه بارشی و به تبع آن بارش باران و برف، مه گرفتگی، در مناطق کوهستانی کولاک برف و احتمال بهمن از فردا جمعه 22 دی تا شنبه 23 دی خبر داد.