یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران جمعیت هلال احمر در 10 استان بعد از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر پیش‌بینی کولاک برف خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران جمعیت هلال احمر در 10 استان بعد از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر پیش‌بینی کولاک برف خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به خطر یخ‌زدگی و لغزندگی زمین در گردنه‌های کوهستانی به سبب بارش برف هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر فعالیت سه سامانه گسترده بارشی، کاهش دما و وزش شدید باد، از آماده باش کامل مدیریت بحران در این استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و بارانی از روز دوشنبه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور طی هفته آتی خبر داد و گفت که همچنین از امروز جمعه (29دی) تا یکشنبه (اول بهمن) افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از فردا تا دوم بهمن افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز آینده در 18 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود که شامل ارومیه، اراک، اصفهان، بجنورد، بیرجند، تبریز، زاهدان، زنجان، سنندج، شهرکرد، قم، شیراز، قزوین، کرمان، مشهد، کرمانشاه، همدان و یاسوج است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاهش وزن اغلب با تاکید توامان بر ورزش و رژیم غذایی مناسب در هم آمیخته است. برای رسیدن به وزن ایده‌آل و استاندارد، استراتژی‌های پایدار و بلندمدت حیاتی هستند، یکپارچه‌سازی تمرین‌های روزانه می‌تواند نتایج شما را به صورت موءثری تقویت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخورد سواری پراید با کامیون بادسان در جاده قدیم قزوین - تهران 2 کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احد وظیفه می گوید:«موج بارشی پرقدرت حدود 10 روز دیگر به کشور ما می رسد. احتمالا این سامانه بارشی سه‌شنبه هفته آینده (3 بهمن) از نوار غربی وارد کشور می شود.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش‌های پراکنده ادامه دارد و فردا چهارشنبه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است. از اواخر وقت فردا و طی روز پنجشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی، وزش باد شدید، بارش باران، کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات پیش‌بینی شده است. جمعه در استان‌های واقع در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام سازمان هواشناسی، از اواخر وقت چهارشنبه و طی روز پنجشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، ابرناکی، وزش باد شدید، بارش باران، کاهش دما و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران، وزش باد و کاهش دما در برخی استان‌ها خبر داد و برای استان‌های ساحلی دریای خزر هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارش برف همه مقاطع تحصیلی اردبیل را غیر حضوری کرد.