یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علاءالدین حسینی روز یکشنبه اظهار کرد: علاوه بر وزش باد جنوبی و گرم در دامنه‌ها و ارتفاعات، این شرایط هوایی در برخی ساعات در مناطق جلگه‌ای هم حاکم خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، برای روز جاری بارش باران، در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف، وزش باد شدید موقت، در نواحی کوهستانی کولاک برف و کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بالاخره طلسم بی بارشی در کشور شکست و بارش برف و باران در 11 استان کشور آغاز شد. کارشناس هواشناسی گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود اما روز چهارشنبه موج جدید بارشی وارد کشور خواهد شد و مناطقی از شمال غرب، غرب و غرب سواحل خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز را در بر می‌گیرد. کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی، وضعیت جوی و آب و هوای امروز شنبه...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما طی روز یکشنبه (17 دی) در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال شرق هرمزگان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما طی روز یکشنبه (17 دی) در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال شرق هرمزگان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی، وضعیت جوی و آب‌وهوای امروز شنبه 16 دی ماه و روز‌های آتی را تشریح کرد و گفت: امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، قم، قزوین، البرز، تهران، سمنان و خراسان رضوی بارش باران و برف در برخی نقاط...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بالاخره طلسم بی بارشی در کشور شکست و بارش برف و باران در 11 استان کشور آغاز شد. بالاخره طلسم بی بارشی در کشور شکست و بارش برف و باران در 11 استان کشور آغاز شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، زنجان، همدان و کردستان خبر داد

خبرگزاری تسنیم

کارشناس هواشناسی گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود اما روز چهارشنبه موج جدید بارشی وارد کشور خواهد شد و مناطقی از شمال غرب، غرب و غرب سواحل خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز را در بر می‌گیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان هواشناسی کشور از کاهش دمای هوا در نوار شمالی کشور و بارش برف و باران در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد که فردا شنبه 16 دی 1402، بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی شمالی کشور از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد آسمانی بارش پراکنده در سطح استان و در بعضی از ساعات بارش باران و در نواحی شمالی، بارش برف و مه و کولاک برف پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت که امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و غرب زنجان، کردستان و کرمانشاه بارش باران و برف آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از آغاز فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت امروز (14 دی‌ماه) و کاهش دما در برخی نقاط کشور از هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعه (15 دی‌ماه) نفوذ تدریجی سامانه بارشی و سرد از شمال غرب کشور، افزایش ابر و بارش برف و باران و وزش باد شدید و گسترش آن به سمت البرز غربی و مرکزی برای ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق پیش بینی هواشناسی، جمعه (15 دی‌ماه) سامانه بارشی و سرد از شمال غرب کشور، وارد خواهد شد که در پی آن شاهد افزایش ابر و بارش برف و باران و وزش باد شدید هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین اردکانی گفت: سازمان هواشناسی مدل بومی که بر مبنای آن پیش‌بینی‌ها را انجام دهند ندارند و از چند مدل خارجی استفاده می‌کنند. آن‌ها از مدل‌های هواشناسی کشور‌های دیگر «یک چیزی را در می‌آورند و آنرا به خورد دولت و ملت می‌دهند.» کارشناس هواشناسی با بیان این‌که سازمان هواشناسی اطلاعات کشور‌های دیگر را به خورد دولت و ملت می‌دهند راهکار‌هایی را برای کاهش پیش‌بینی‌های اشتباه سازمان هواشناسی...