یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی تهران خبر از برف و باران داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی گفت: بر اساس اعلام هشدار هواشناسی پیش بینی شده طی امروز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه با بارش رگباری باران، بارش برف، وزش شدید باد در 23 استان کشور مواجه شویم. وی در ادامه بیان کرد: امروز چهارشنبه در غرب و جنوب غرب آذربایجان غربی، نوار غربی کردستان و شمال کرمانشاه شاهد این پدیده جوی خواهیم بود. محمودی ادامه داد: پنج‌شنبه نیز در استان‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش امدادگران در پی اعلام هشدار هواشناسی در 23 استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش عوامل امدادی هلال احمر در 23 استان در پی اعلام هشدار هواشناسی خبر داد و گفت: مردم این استان‌ها مراقب باشند و توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند.

وب‌گاه فرارو

کارشناس هواشناسی گفت: سامانه شمالی که بسیار فوی است از فردا بعدازظهر وارد کشور می‌شود و استان‌های غربی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. روز پنجشنبه این سامانه شدت می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش عوامل امدادی هلال احمر در 23 استان در پی اعلام هشدار هواشناسی خبر داد و گفت: مردم این استان‌ها مراقب باشند و توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز پنجشنبه ضمن تشدید بارش‌ها در غرب سامانه بارشی با حرکت به سمت شرق، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از ورود سامانه بارشی به کشور، رگبار باران و رعد و برق، وزش باد متوسط و بارش برف در ارتفاعات و کاهش دما و کاهش دید ناشی از مه بعد از بارندگی از یکشنبه تا دوشنبه (22 تا 23 بهمن) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان ابری همراه با وزش باد و کاهش کیفیت هوا در مناطق پر تردد شهری و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان ابری همراه با وزش باد و کاهش کیفیت هوا در مناطق پر تردد شهری و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی خبر داد که فردا 20 بهمن، در 13 استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس هواشناسی از آلوده تر شدن مناطق صنعتی طی روزهای جمعه و شنبه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کبری رفیعی افزود: «روز یکشنبه (22 بهمن) با توجه به تقویت سامانه بارشی علاوه بر استان‌های ذکر شده، در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر ونیمه غربی فارس هم شاهد بارش خواهیم بود.»

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد برای استان‌های ساحلی جنوب از اختلال در تردد و فعالیت های دریایی و احتمال خسارت به تاسیسات ساحلی و فراساحل خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس هشدار هواشناسی، هم اکنون استان تحت تأثیر وزش باد و در نواحی مستعد طوفان و گرد و خاک قرار دارد که طی امروز این پدیده شدیدتر شده و ضمن کاهش کیفیت هوا، کاهش میدان دید در جاده‌ها را نیز باعث خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور گفت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه (17و 18بهمن ماه) وزش باد گرم جنوبی در استان های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد. تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در نیمه شمالی و جنوب شرق کشور وزش باد شدید بوده که در برخی مناطق منجر به وقوع پدیده گردوخاک می‌شود. روزهای چهارشنبه تا شنبه هفته آینده پدیده بارشی در کشور نخواهیم داشت.