یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوا در 10 کلانشهر هشدار داد و بر لزوم کاهش تردد غیرضروری و کنترل فعالیت‌های صنعتی مراکز انتشار آلاینده‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شدت بارش‌های امروز برای مازندران است و به دلیل وزش باد ملایم از غلظت آلاینده‌های جوی در تهران کاسته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از بعدازظهر چهارشنبه 22 آذر تا اواخر وقت پنجشنبه 23 آذر ماه در سطح استان تهران به ویژه ارتفاعات شاهد بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد و در بعضی ساعات وقوع مه و بارش و کولاک خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی از بارش باران در تهران، نسبت به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها هشدار داد و از دستگاه‌های مسئول خواست که تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارندگی و احتمال سقوط بهمن و لغزندگی جاده‌ها در 12 استان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از احتمال سیلابی شدن رودخانه های تهران به دلیل بارش باران در پایتخت به‌ویژه ارتفاعات خبر داد.

وب‌گاه فرارو

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح زرد، از پایداری هوا و انباشت آلاینده‌ها در آسمان استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت که «کمینه» دمای هوای تهران (دمای شبانه) طی دیروز و امروز (19 و 20 آذرماه) نسبت به مدت مشابه در 50 سال اخیر بی‌سابقه بوده است این در حالیست که تهران طی سایر روزهای آذرماه‌های سال‌های قبل دمای بالاتری را تجربه کرده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت که «کمینه» دمای هوای تهران (دمای شبانه) طی دیروز و امروز (19 و 20 آذرماه) نسبت به مدت مشابه در 50 سال اخیر بی‌سابقه بوده است این در حالیست که تهران طی سایر روزهای آذرماه‌های سال‌های قبل دمای بالاتری را تجربه کرده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدرضا محمدیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی‌بر شروع بارش‌ها از روز چهارشنبه، مسئولان نواحی، پاکبانان و پرسنل خدمات شهری در حالت آماده باش کامل هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح زرد، از پایداری هوا و انباشت آلاینده ها در آسمان استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا محمدیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی‌بر شروع بارش‌ها از روز چهارشنبه، مسئولان نواحی، پاکبانان و پرسنل خدمات شهری در حالت آماده باش کامل هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی خبر داد که تهرانی ها منتظر بارش برف باشند. مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی خبر داد که تهرانی ها منتظر بارش برف باشند. به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد که سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام اداره هواشناسی استان تهران از روز سه شنبه 21 آذر 1402 دما کاهش یافته و در ارتفاعات شاهد بارش پراکنده برف خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سازمان هواشناسی کشور با اعلام هشدار سطح زرد، از افزایش سرعت وزش باد ارتفاع موج در خلیج فارس تا پایان هفته خبر داد. سازمان هواشناسی کشور با اعلام هشدار سطح زرد، از افزایش سرعت وزش باد ارتفاع موج در خلیج فارس تا پایان هفته خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین بر اساس هشدار دریایی سطح زرد سازمان هوانشاسی کشور، سامانه افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع موج از ظهر یک‌شنبه آغاز شده و تا اواخر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زباله سوزی به عنوان یکی از عوامل آلودگی هوای تهران معرفی شد. به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مزینانی مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان تهران در حالی از جولان پسماندسوزی و ضایعات‌سوزی در حاشیه پایتخت خبر داده که به گفته او، این مساله در تشدید آلودگی هوای تهران در هفته های اخیر بسیار نقش داشته است. آن طور که او اعلام کرده است شاهد پسماندسوزی های گسترده در کهریزک، باقرشهر و حاشیه های شهرستان...