یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی می‌گوید: هوا سردتر از اسفند‌های مشابه شده، اما اینکه بگوییم سرمای بی‌سابقه‌ای آغاز شده و ادامه خواهد داشت، اشتباه است. رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی می‌گوید: هوا سردتر از اسفند‌های مشابه شده، اما اینکه بگوییم سرمای بی‌سابقه‌ای آغاز شده و ادامه خواهد داشت، اشتباه است. به گزارش عرشه آنلاین؛ هر چقدر دی و بهمن در...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور مردم را نسبت به پرهیز از سفر‌های غیرضروری به‌ویژه در گردنه‌های برفگیر و خودداری از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها توصیه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به‌دنبال فعالیت سامانه بارشی برف و باران در چهارمحال و بختیاری، رعد و برق، وزش باد به‌نسبت شدید، تندباد لحظه‌ای، کولاک برف در گردنه‌ها و مناطق برف‌گیر، کاهش دما (با خروج سامانه)، پدیده مه‌گرفتگی و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشورنسبت به بارش شدید و کاهش محسوس دما در هشت استان هشدار داد و برلزوم خودداری از سفرهای غیرضروری تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی کشورنسبت به بارش شدید و کاهش محسوس دما در هشت استان هشدار داد و برلزوم خودداری از سفرهای غیرضروری تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و صدور هشدار فعالیت آن در 21 استان، احتمال وقوع بارش باران و برف در ارتفاعات استان تهران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و صدور هشدار فعالیت آن در 21 استان، احتمال وقوع بارش باران و برف در ارتفاعات استان تهران خبر داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشورنسبت به بارش شدید و کاهش محسوس دما در هشت استان هشدار داد و برلزوم خودداری از سفرهای غیرضروری تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز با ورود سامانه بارشی در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران و برف، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است. فردا شنبه گستره بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده مناطقی از نیمه شمالی فارس،...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی و صدور هشدار فعالیت آن در 21 استان از بارش باران و برف در ارتفات استان تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی ضمن اعلام ورود سامانه بارشی به کشور از غرب طی امروز و گسترش آن به اغلب نقاط کشور تا روز یکشنبه، پیش‌بینی کرد: از شنبه تا دوشنبه در شمال غرب کشور استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و زنجان، وزش باد شدید و در برخی نقاط وزش باد بسیار شدید خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان هواشناسی در پاسخ به این پرسش که چرا پیش‌بینی هواشناسی مبنی‌بر بارش‌های زیاد در پاییز محقق نشد، گفت: پیش‌بینی‌های بلندمدت بر اساس شواهد و نقشه انجام می‌شود و این اطلاعات پیشگویی نیست بلکه به کمک روش‌های ریاضی و معادلات جوی و از مدل‌های مرسوم دنیا برای این کار انجام می‌شود. در شهریورماه و قبل از آن، نشان از روند افزایش بارش در کشور داشتیم و این الگوها حفظ شد، با وجود این بارش‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرز تجاری شلمچه به دلیل برگزاری انتخابات در کشور عراق، برای تردد کامیون‌ها تعطیل شد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوا در 10 کلانشهر هشدار داد و بر لزوم کاهش تردد غیرضروری و کنترل فعالیت‌های صنعتی مراکز انتشار آلاینده‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اثر این مخاطره جوی افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک در مناطق پرتردد ناسالم برای تمام گروه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوا در 10 کلانشهر هشدار داد و بر لزوم کاهش تردد غیرضروری و کنترل فعالیت‌های صنعتی مراکز انتشار آلاینده‌ها تاکید کرد.