یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به اقدامات انجام شده این جمعیت در هفته گذشته، از امدادرسانی به بیش از 2 هزار نفر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به اقدامات انجام شده این جمعیت در هفته گذشته، از امدادرسانی به بیش از 2 هزار نفر خبر داد. اطلاعیه جمعیت هلال‌احمر در خصوص اقدامات انجام شده این جمعیت در هفته گذشته به شرح زیر است: از 11 تا 17 آذر 1402 در سطح کشور 592 مورد عملیات و خدمات امداد و نجات به ثبت رسیده است که نسبت به هفته ما قبل خود شاهد کاهش 3...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیئت علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران گفت: دی اکسید گوگرد شبیه یک هاله بنفش رنگ روی تهران شکل گرفته که ناشی از آغاز مازوت سازی در نیروگاه‌های اطراف شهر و گازوئیل سوزی شهرک‌های صنعتی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام رئیس پلیس راه مازندران، وضعیت ترافیک در محورهای خروجی این استان در حاضر سنگین و نیمه سنگین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با ادامه روند آلودگی هوا در تهران، این استان در وضعیت زرد قرار گرفت. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در همین راستا افزود: «مردم حتی المقدور سعی کنند از تردد با خودروهای تک سرنشین اجتناب کنند.» با ادامه روند آلودگی هوا در تهران، این استان در وضعیت زرد قرار گرفت. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در همین راستا افزود: «مردم حتی المقدور سعی کنند از تردد با خودروهای تک سرنشین اجتناب کنند.» به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به تداوم انباشت آلاینده‌ها از امشب تا روز یکشنبه 19 آذر ماه به بیماران قلبی توصیه می‌شود از تردد در فضای باز خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (17 آذرماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های گیلان و غرب مازندران بارش پیش‌بینی شده است. فردا شنبه 18 آذرماه سامانه بارشی وارد کشور شده و در استان‌های واقع در شمال غرب، برخی مناطق غرب، گیلان، غرب مازندران، قزوین، البرز و شمال تهران بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و کوهستانی...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از ورود 2 سامانه بارشی به کشور طی هفته آینده خبر داد و برای 16 استان هشدار سیلاب، آب‌گرفتگی و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جوی کوهستان‌های کشور اظهار کرد: با توجه به بارش برف و وزش باد شدید همچنین افت دمایی و احتمال رخداد تگرگ از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی که همراه با مخاطره است، بپرهیزید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: هواشناسی برای استان تهران هشدار زرد صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی اعلام کرد: وزش باد شدید و توفان در انتظار مناطق شمالی این استان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش بینی هواشناسی دوشنبه بانفوذ جریانات خنک شمالی در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش رخ خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران گفت: هر چه به سمت نیمه آبان و به‌ویژه آذرماه پیش می‌رویم بارش‌ها شرایط بهتری در کشورهمچنین در تهران پیدا کنند و حتی می‌توانیم شاهد بارش برف نیز باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زائران خانه خدا در دمای 33 درجه در مکه مکرمه با بارش باران، با لباس خیس احرام، با خداوند متعال راز و نیاز کردند.