شنبه 15 اردیبهشت 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد مدیریت سیل وزارت نیرو با صدور هشدار قرمز، بر آمادگی مردم و دستگاه‌های اجرایی در استان‌های جنوبی برای وقوع احتمالی سیل تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی نسبت به خطر وقوع سیلاب در پی بارش شدید باران هشدارداد و از مردم خواست که تا حد امکان طی دو روز آینده به جنوب کشور سفر نکنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به آب‌گرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها به دنبال فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 17 استان هشدار داد و احتمال آبگرفتگی معابر را پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه فرارو

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به هشدار سطح نارنجی بارش‌ها برای جنوب کشور و استان فارس، بر لزوم آمادگی کامل و برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای دستورالعمل‌ها تأکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: مسافران امروز 27 فروردین ماه با توجه به هشدار‌های هواشناسی بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور عراق و ورود آن به کشور طی امشب، وقوع گرد و خاک را تنها در مناطق مستعد پیش‌بینی کرد. در پی انتشار اخباری در فضای مجازی درباره ورود گرد و غبار زیاد از غرب کشور صادق ضیاییان اظهارکرد: گرد و خاک زیادی امروز در هوای عراق مشاهده نمی‌شود فقط در نجف شاهد این پدیده هستیم. وی اضافه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولین روز ناسالم هوای تهران در سال جاری ثبت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور، بارش‌های شدید و احتمال آب‌گرفتگی گسترده معابر، سرریز سدها، تخریب پل و خسارت به کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور، بارش‌های شدید و احتمال آب‌گرفتگی گسترده معابر، سرریز سدها، تخریب پل و خسارت به کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از تعطیلی بنادر شهید ذاکری و هرمز به دلیل شرایط نامساعد جوی و دریایی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد سازمان هواشناسی، افزایش وزش باد و ارتفاع موج از اواخر وقت یک‌شنبه (26 فروردین) تا دوشنبه (27 فروردین) موجب وزش باد شدید لحظه‌ای با سرعت (24 تا 28 نات) و بیشینه ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین یک تا 1.5 متر همراه با بارندگی و رعد و برق خواهد شد. منطقه اثر این سامانه مناطق ساحلی و دور از ساحل استان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده‌باش نیرو‌های امدادی این جمعیت در 5 استان در پی اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی در 5 استان به دلیل بارش شدید باران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی در 5 استان به دلیل بارش شدید باران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده‌باش نیروهای امدادی این جمعیت در 5 استان در پی اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران خبر داد.