جمعه 14 اردیبهشت 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای استان، گفت: بارش باران، وزش باد شدید و سیلابی‌شدن مسیل‌ها برای استان انتظار می‌رود.

وب‌گاه فرارو

براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (3 تا 5 اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران در این استان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند. در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان...

وب‌گاه الف

نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده‌باش درآمدند.

خبرگزاری تسنیم

نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده‌باش درآمدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هوای اردیبهشت هوای بی قراری است، پیش بینی ناپذیر و دیوانه! آقتاب تندش در چند دقیقه جایش را به ابر و باران می دهد و توفان و بارانی که می آید و پس از همه این بی تابی ها آسمان جایش را دوباره به آفتاب همیشگی می دهد، هوای اردیبهشت هوای بی قراری است، پیش بینی ناپذیر و دیوانه! آقتاب تندش در چند دقیقه جایش را به ابر و باران می دهد و توفان و بارانی که می آید و پس از همه این بی تابی ها آسمان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش این سازمان در پی صدور هشدار سطح نارنجی و پیش‌بینی بارش شدید در مناطقی از 28 استان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سامانه بارشی موجود در کشور از فردا دوشنبه (3 اردیبهشت) تا روز چهارشنبه (5 اردیبهشت) تقویت خواهد شد و در پی آن هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد. مخاطراتی که این سامانه به همراه خواهد داشت، رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد گردوخاک و ریزش تگرگ و کاهش نسبی دما خواهد بود. این سامانه در روز دوشنبه (3 اردیبهشت) در استان‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در پی تقویت فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی (به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب) روز دوشنبه هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس موسسه تحقیقات آب کشور از پیش‌بینی وقوع سیلاب در 15 استان کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در استان‌های کرمان، یزد و مازندران طی حدود 60 ساعت، 70 تا 90 میلی‌متر بارندگی داشته باشیم.

وب‌گاه عصر ایران

هواشناسی مازندران در اخطاریه سطح نارنجی خود به شهروندان توصیه کرد که علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه و خودداری از فعالیت ها کوهنوردی و جرای دام در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع، به دلیل امکان وقوع سیل از استقرار یافتن در مناطق مرتفع و اتراق و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها در طی این مدت خودداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 30 درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی جدید از امروز تا پنجشنبه در اغلب استان‌های کشور خبر داد و با توجه به احتمال وقوع بارش‌های شدید، نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز، یکشنبه، و فردا در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، برخی مناطق شرق و جنوب شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در برخی مناطق گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت 2 روز بسته شد.