جمعه 14 اردیبهشت 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز سه شنبه 11 اردیبهشت شاهد ورود موج بارشی جدیدی خواهیم بود که نقاط نیمه غربی کشور را پوشش می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی از روز فردا جمعه (7 اردیبهشت) تا شنبه (8 اردیبهشت)، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور برای برخی استان‌ها طی 2 روز آینده هشدار زرد صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در این استان از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آتی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها، احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام خبر رگبار، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی ایران نسبت به وقوع سیلاب در کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور برای برخی استان‌ها طی 2 روز آینده هشدار زرد صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتثادنیوز: رییس کل دادگستری مازندران روز پنجشنبه در بازدید از حریم ساحلی دریای خزر محدوده ساحلی نوشهر در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن انتقاد از تاخیر در اجرای احکام قلع و قمع اراضی متصرفی حریم ساحلی و ماسه‌خواری دراین شهرستان تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی بدون اتلاف وقت نسبت به بازپس گیری اراضی ملی ساحلی اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز پنجشنبه در بیشتر مناطق نیمه شرقی در بعضی ساعات رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی امروز و فردا استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی برای وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده هشدار زرد صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از تداوم بارش‌های بهاری تا روز جمعه در این استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب به رعایت نظامات ایمنی و هشدارهای هواشناسی توسط مردم هنگام وقوع بارش‌های شدید بهاری تأکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد که طبق اساس نامه دولت، کیسه‌های زیر 25 میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی 5 ساله حذف می شود.