شنبه 15 اردیبهشت 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی روزهای ابتدایی هفته یک هشدار نارنجی صادر کرد که برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بود، اما هشدار جدیدی که روز گذشته صادر شد تا پنجشنبه 6 اردیبهشت اعتبار دارد امروز، چهارشنبه گلستان، سیستان و بلوچستان، فارس و فردا، پنج‌شنبه کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی تحت‌تاثیر این بارش‌ها خواهند بود.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده و وزش باد تا روز جمعه (7 اردیبهشت) در نوار شرقی کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رودخانه «اوغان» گالیکش به دلیل بارش‌های اخیر طغیان کرده و جاده دوم ارتباطی گنبدکاووس - کلاله را بست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های سیل‌آسا در 8 استان کشور زمینه‌ساز صدور هشدار هواشناسی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور بارش کشور تا نیمه خرداد در محدوده نرمال تا فراتر از آن برآورد می‌شود. بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور بارش کشور تا نیمه خرداد در محدوده نرمال تا فراتر از آن برآورد می‌شود. بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور بارش کشور تا نیمه خرداد در محدوده نرمال تا فراتر از آن برآورد می‌شود. دمای هوا نیز تا هفته دوم اردیبهشت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از هشدار جوی سطح نارنجی هواشناسی، باران وباد شدید و احتمال بارش برف در مازندران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از هشدار جوی سطح نارنجی هواشناسی، باران وباد شدید و احتمال بارش برف در مازندران خبر داد.

وب‌گاه الف

درپی هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و وزش باد شدید از اکثر استان‌های کشور از عصر امروز تا روز چهارشنبه، دستگاه‌های امدادی و خدماتی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز دوشنبه پتانسیل وقوع صاعقه در غرب کشور بسیار بالا خواهد بود. توده ها به شکل ریزش منطقه ای تندری و در عین لحظه عمل خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و وزش باد شدید از اکثر استان‌های کشور از عصر امروز تا روز چهارشنبه، دستگاه‌های امدادی و خدماتی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی در پی احتمال افزایش وزش باد و ارتفاع موج در دریای خزر، هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار قرمز و احتمال وقوع رعدوبرق و بارش‌های رگباری باران در استان‌های غربی کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار قرمز و احتمال وقوع رعدوبرق و بارش‌های رگباری باران در استان‌های غربی کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در پی احتمال افزایش وزش باد و ارتفاع موج در دریای خزر، هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد صادر کرد.