شنبه 2 تیر 1403

هفت تیر کشی مرد همسایه به خاطر شارژ ساختمان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
هفت تیر کشی مرد همسایه به خاطر شارژ ساختمان

پلیس در پی یک گزارش درگیری به دلیل پرداخت نکردن هزینه‌های ساختمان مردی را دستگیر کرد که در خانه‌اش چند سلاح گرم و سرد داشت. پلیس در پی یک گزارش درگیری به دلیل پرداخت نکردن هزینه‌های ساختمان مردی را دستگیر کرد که در خانه‌اش چند سلاح گرم و سرد داشت. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهریار در استان تهران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد...

پلیس در پی یک گزارش درگیری به دلیل پرداخت نکردن هزینه‌های ساختمان مردی را دستگیر کرد که در خانه‌اش چند سلاح گرم و سرد داشت.

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهریار در استان تهران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد درگیری مسلحانه در شهرک وائین شهریار، با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله گشت انتظامی در محل حضور پیدا کرده و به بررسی گزارش پرداخت.

همشهری درخبری نوشت: وی ادامه داد: در بررسی و تحقیق مأموران انتظامی مشخص شد 3 نفر از همسایگان یک ساختمان به دلیل نپرداختن هزینه نظافت و شارژ ساختمان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده‌اند و یک نفر از آنها در این درگیری از سلاح کلاشینکف به عنوان تهدید استفاده کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهم یک تیغه سرنیزه سلاح کلاش و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل و خودرو متهم، یک قبضه اسلحه کلاش و 3 تیغه خشاب کلاش به همراه 90 تیر جنگی کلاش و یک قبضه شمشیر کشف شد./ خبرآنلاین

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

هفت تیر کشی مرد همسایه به خاطر شارژ ساختمان 2