یک‌شنبه 8 مهر 1403

هلال احمر اردبیل طرح "سیل مهربانی" برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اجرا می‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هلال احمر اردبیل طرح "سیل مهربانی" برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اجرا می‌کند

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح "سیل مهربانی" برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

رامین معبودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای کمک به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در جنوب و جنوب شرق کشور بویژه استان سیستان و بلوچستان کمک‌های نقدی و غیرنقدی نوع‌دوستانه مردم جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به نحوه واریز کمک‌های نقدی تصریح‌کرد: شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر نزد کلیه بانک ها، واریز به شماره کارت 6104337999999996 نزد بانک ملت و شماره کارت 5894631850259730 نزد بانک رفاه کارگران جهت واریز کمک‌های نقدی مردم اعلام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه‌کرد: هموطنان نوع‌دوست می‌توانند همچنین با استفاده از کد دستوری #112* کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

معبودی ادامه‌داد: در مورد کمک‌های غیرنقدی هم فعلا انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، موادغذایی و بهداشتی جمع‌آوری می‌شود.

وی گفت: مردم نوع‌دوست استان اردبیل همیشه در کنار هموطنان آسیب‌دیده در حوادث مختلف بوده‌اند و قطعا برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان هم آستین همت بالا می‌زنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه این جمعیت در آمادگی کامل برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده بسر می‌برد، اضافه‌کرد: هر کمکی اعم از نرم‌افزاری و

سخت‌افزاری، اعزام نیروهای امدادی، ارسال مواد خوراکی و مایحتاج اولیه که از ما خواسته شود، در خدمت هموطنان سیل‌زده خواهیم بود.

*س_برچسب‌ها_س*