یک‌شنبه 8 مهر 1403

همایش سیاسی بصیرتی «سقوط یا پایان؟» در دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
همایش سیاسی بصیرتی «سقوط یا پایان؟» در دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شد

همایش سیاسی بصیرتی «سقوط یا پایان؟» در دانشگاه علوم و تحقیقات، توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران در تاریخ 2 آبان 1402 برگزار گردید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش سیاسی بصیرتی «سقوط یا پایان؟» در دانشگاه علوم و تحقیقات، توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران در تاریخ 2 آبان 1402 برگزار گردید.

در این همایش که با حضور مهمان ویژه، آقای عبدی برگزار گردید. مسائل پیرامون موضوع فلسطین مطرح شد. در ابتدا آقای عبدی شرح مسئله‌ای کلی از چرایی تشکیل اسرائیل در منطقه بیان کرد. وی اظهار کرد: اسرائیل در قبل از تشکیل به صورت آژانس یهود فعالیت خود را در منطقه به انجام می‌رسانده است. وی ادامه داد: این آژانس دارای بخش‌های مختلف نظامی، امنیتی، اقتصادی و کشاورزی بوده است که در حقیقت تحت عنوان دولت برای این رژیم غاصب عمل می‌کرده است‌. عبدی عنوان کرد: پس از حمایت‌های انگلستان برای تشکیل این رژیم غاصب به حمایت‌های همه جانبه دولت آمریکا می‌رسیم. در حقیقت آمریکا بیشترین نفع را از وجود این رژیم می‌برد. عبدی اظهار کرد: امروزه آمریکا به وسیله دستگاه‌های امنیتی اسرائیل، جنایات و اهداف خود را در دیگر کشورها به پیش می‌برد. عبدی در ادامه با برسی و تحلیل جمعیت اسرائیلی‌ها در آن منطقه و تزریق جمعیت در طی سالیان به آن منطقه جلسه را به پیش برد. عبدی با اشاره به خرابکاری‌های موساد در ایران قبل از انقلاب به سرقت آثار باستانی اشاره کرد. همچنین وی اظهار داشت: همواره صهیونیست‌ها از کشورهای بزرگ و با ریشه فرهنگی همچون ایران عناد داشته اند. ترور دانشمندان ایرانی، ترور مردم ایران و خرابکاری‌های مختلف را در بخش های مختلف اجرا کردند. این جلسه با پخش چند فیلم در خصوص جنایت هایی که صهیونیست ها در این مدت در دنیا مرتکب شده‌اند ادامه یافت. در انتها نیز آقای عبدی با پاسخگویی به شبهات مطرح شده در جامعه جلسه را پایان دادند.

همایش سیاسی بصیرتی «سقوط یا پایان؟» در دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شد 2