چهارشنبه 4 مهر 1403

همه ایران می‌گفتند محال است اما انجامش دادیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
همه ایران می‌گفتند محال است اما انجامش دادیم!

مدیر عامل تیم نایب قهرمان آسیا پس از جام باشگاه‌ها پست جالبی را به اشتراک گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، والیبال جام باشگاه های آسیا در یزد که به بهترین شکل ممکن میزبانی و شهداب یزد به عنوان نایب قهرمانی مسابقات رسید، باعث شد تا شهر یزد در خاطر تیم ها و بازیکنان خارجی بماند و جهانی شود. به همین منظور امیر شرافت مدیر عامل باشگاه شهداب یزد پیامی را در صفحه مجازی خود انتشار داد که متن آن به شرح زیر است: 

"به عهد خود وفا کردیم این قرار ما با شما مردم شریف و عزیز و نجیب یزد بود. کار شبانه روزی در همکاری و تعامل با بخش دولتی از همان روز اول پیمان با فدراسیون والیبال آغاز شد و دهها نفر به پشتوانه حضور و دلگرمی و معرفت شما سه ماه سخت از تعطیلات تابستانی خود را در شرایطی خرج ایجاد و تامین زیرساخت و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مسابقات کردند که همه ایران از یک محال بزرگ میگفتند و ما از پشتوانه شما و اراده و پرچم و همت بلند یزدی ها... و در آخر نه تنها ایران عزیز که جهان به این همت بلند و این میزبانی باشکوه بالید میزبانی شایسته ای که به گفته مسئولان و ناظران ملی و بین المللی یکی از کم نقص ترین و بهترین میزبانی های تاریخ مسابقات والیبال در رده های آسیایی بود.

مسابقاتی که یک سوی آن شور و نشاط و رقابت و هیجان ورزشی وصف ناپذیر این مردم بود و سوی دیگر آن حضور ستارگان والیبال جهان در شهر میراث جهانی افزایش 30 درصدی سرچ نام یزد در شبکه های مجازی و موتورهای جست وجو گر کاهش 90 درصدی جرایم اجتماعی در بازه برگزاری مسابقات نسبت به ماه قبل افزایش 35 درصدی بهره مندی از ظرفیت های هتلینگ استان معرفی المانها نمادها و پتانسیلهای گردشگری استان در بیش از 150 رسانه از اقصی نجات جهان و میلیونها بازدید از تولیدات محتوایی چند زبانه مسابقات در سراسر پهنه ی گیتی توام با رکورد بی سابقه درخواست 211 هزار نفری از سراسر ایران برای حضور در مسابقه فینال تمام ایرانی بود.

تربیت تکنسین و نیروی انسانی متخصص بومی در تمامی رسته های اجرایی و فنی توام با بهره مندی از تجارب ناب برگزاری مسابقات بین المللی همراه با فراهم شدن زیر ساختی مطابق با استانداردهای روز دنیا در شهر میراث جهانی یزد از جمله میراث ارزشمند این میزبانی بزرگ بود.

بر خود لازم میدانم قدردان تمامی شما عزیزان به پاس حضور وصف ناپذیر که توامان معرف فرهنگ بالا و غنی یزد بوده باشم و از زحمات و همت بلند همکاران و دوستانم در باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد بخش های دولتی و خصولتی همراه به ویژه فدراسیون والیبال استانداری یزد اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری یزد و همچنین اصحاب محترم و معزز رسانه و مطبوعات ایران و جهان و یزد تشکر میکنم."

نائب قهرمانی تیم والیبال شهداب استان یزد در بیست و ششمین دوره از جام باشگاه های والیبال مردان آسیا 2024 مبارک همه آنانی که دل در گروی آبادی و آبادانی ایران و یزد عزیز دارند.

همه ایران می‌گفتند محال است اما انجامش دادیم! 2